Czyszczenie pamięci cache sklepu

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2024

WAŻNE! Nie sugerujemy czyszczenia pamięci Cache.

Operacje należy wykonać, gdy czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki nie przyniosło efektów.

Wyczyszczenie pamięci cache spowoduje jednorazowe spowolnienie działania sklepu na każdym z urządzeń, na którym jest wyświetlany.

Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym Shoper?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Ogólne (B) > Pamięć cache (C). Zaznacz wybrane opcje lub wszystkie (D) i naciśnij: WYCZYŚĆ (E).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache
Rys 1. Usuń cache z wybranych opcji w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache
Rys 1. Usuń cache z wybranych opcji w sklepie Shoper.
Po wykonaniu operacji pojawi się komunikat potwierdzający wyczyszczenie pamięci cache.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache > Wyczyść > Komunikat
Rys 2. Przykładowy widok komunikatu potwierdzającego usunięcie pamięci cache.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache > Wyczyść > Komunikat
Rys 2. Przykładowy widok komunikatu potwierdzającego usunięcie pamięci cache.
Odśwież stronę sklepu Shoper za pomocą kombinacji klawiszy: ctrl + shift + r (dla przeglądarki Chrome) lub ctrl + F5 (dla przeglądarki Firefox).

Operacja czyszczenia pamięci cache, powoduje usunięcie informacji z pamięci podręcznej sklepu.

W przypadku wprowadzania nowych produktów lub innych zmian w Panelu administracyjnym sklepu, może zaistnieć sytuacja że w sklepie nie będą wyświetlać się wprowadzone zmiany. W tym wypadku należy skorzystać z opcji czyszczenia pamięci cache.

Rozwijaj swój sklep internetowy dzięki elastycznym rozwiązaniom kredytowym. Dowiedz się, jak możesz uzyskać finansowanie na rozwój swojego biznesu.

Czyszczenie pamięci podręcznej (cache) w przeglądarkach internetowych

Informacje zapisane w pamięci podręcznej niejednokrotnie utrudniają, a czasami nawet uniemożliwiają prace konfiguracyjne w twoim sklepie. Problem można dość prosto wyeliminować. Poniższa instrukcja odnosi się do najpopularniejszych na rynku przeglądarek internetowych.

Podstawowe zagadnienia związane z konfiguracją nowo założonego sklepu Shoper

Zapoznaj się również z instrukcjami podstawowych zmian wprowadzanych przez klientów w założonym sklepie Shoper:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak usunąć niechcianą pamięć cache w Panelu administracyjnym sklepu?
  • Jak wyczyścić pamięć podręczną z całego okresu w poszczególnej przeglądarce?
  • Jak skonfigurować nowo założony sklep na platformie Shoper?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności