PayPal: Konfiguracja płatności
Waluty obsługiwane w integracji to: AUD, BRL, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HUF, ILS, JPY, MXN, MYR, NOK, NZD, PHP, PLN, RUB, SEK, SGD, THB, TWD, USD.
WAŻNE! Konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta w: PayPal, nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta PayPal będącego elementem Shoper.
Własne konto PayPal należy założyć samodzielnie – przed przystąpieniem do konfiguracji integracji – na tej stronie: Załóż darmowe konto.
Aktywacja metody płatności PayPal w Panelu administracyjnym sklepu Shoper

Lista walut sklepu pobierana jest z zakładki: Ustawienia > Ustawienia regionalne > Waluty, w której konfigurujesz jakie waluty mają być dostępne w Twoim sklepie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykułach:
– Konfiguracja dodatkowej wersji językowej sklepu
– Jak włączyć zmianę waluty produktu na inną niż domyślna?

Następnie niżej według własnych preferencji możesz zmodyfikować także: Komunikat potwierdzenia zamówienia oraz Komunikat email.


Jeżeli chcesz, aby adres dostawy klienta był automatycznie nadpisywany adresem z konta PayPal, aktywuj opcję: Nadpisz adres dostawy ustawiony w PayPal (C).

Możesz to zrobić zgodnie z instrukcją: Jak utworzyć nową formę dostawy w sklepie?
Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?
Obejrzyj film opisujący konfiguracje dostaw i płatności w sklepie internetowym Shoper.
Zoptymalizuj proces obsługi zwrotów i reklamacji w swoim sklepie internetowym dzięki Shoper Zwroty. Dowiedz się, jak aktywna aplikacja ułatwia zarządzać zwrotami i zwiększyć zadowolenie klientów.
Warto zapamiętać!
- jak uruchomić PayPal jako nową metodę płatności w sklepie internetowym,
- konfiguracja dostaw i płatności na platformie Shoper (w formie wideo).