PayPal: Konfiguracja płatności

Data publikacji: 11 maja 2016 Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2024

Waluty obsługiwane w integracji to: AUD, BRL, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HUF, ILS, JPY, MXN, MYR, NOK, NZD, PHP, PLN, RUB, SEK, SGD, THB, TWD, USD.

WAŻNE! Konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta w: PayPal, nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta PayPal będącego elementem Shoper.

Własne konto PayPal należy założyć samodzielnie – przed przystąpieniem do konfiguracji integracji – na tej stronie: Załóż darmowe konto.

Aktywacja metody płatności PayPal w Panelu administracyjnym sklepu Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C). Z listy rozwijanej Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności (D) znajdującej się w dolnej części ekranu wybierz: PayPal (E).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa zamówień > Formy płatności > Zaznacz PayPal
Rys 1. Rozwiń listę alternatywnych kanałów płatności w sklepie i wybierz opcję: PayPal.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa zamówień > Formy płatności > Zaznacz PayPal
Rys 1. Rozwiń listę alternatywnych kanałów płatności w sklepie i wybierz opcję: PayPal.
W zakładce: Dane podstawowe (A) aktywuj płatność (B) i wskaż waluty (C).

Lista walut sklepu pobierana jest z zakładki: Ustawienia > Ustawienia regionalne > Waluty, w której konfigurujesz jakie waluty mają być dostępne w Twoim sklepie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykułach:
Konfiguracja dodatkowej wersji językowej sklepu
Jak włączyć zmianę waluty produktu na inną niż domyślna?

Konfiguracja płatności PayPal w Panelu administracyjnym sklepu
Rys 2. Przesuń suwak aktywności płatności PayPal i zaznacz obsługiwane przez nią waluty.
Konfiguracja płatności PayPal w Panelu administracyjnym sklepu
Rys 2. Przesuń suwak aktywności płatności PayPal i zaznacz obsługiwane przez nią waluty.

Następnie niżej według własnych preferencji możesz zmodyfikować także: Komunikat potwierdzenia zamówienia oraz Komunikat email.

Edycja płatności PayPal > Dane podstawowe > Komunikat potwierdzenia zamówienia
Rys 3. Przykładowa treść komunikatu z potwierdzeniem zamówienia w sklepie.
Edycja płatności PayPal > Dane podstawowe > Komunikat potwierdzenia zamówienia
Rys 3. Przykładowa treść komunikatu z potwierdzeniem zamówienia w sklepie.
Edycja płatności PayPal > Dane podstawowe > Komunikat email
Rys 4. Formularz do edycji zawartości komunikatu email.
Edycja płatności PayPal > Dane podstawowe > Komunikat email
Rys 4. Formularz do edycji zawartości komunikatu email.
W zakładce: Ustawienia PayPal (A) wprowadź: ID Sprzedawcy (B), które znajdziesz w panelu usługi PayPal.

Jeżeli chcesz, aby adres dostawy klienta był automatycznie nadpisywany adresem z konta PayPal, aktywuj opcję: Nadpisz adres dostawy ustawiony w PayPal (C).

Edycja płatności PayPal > Ustawienia PayPal > Dane podstawowe
Rys 5. Uzupełnij pole ID Sprzedawcy i ewentualnie włącz opcję nadpisywania adresu dostawy.
Edycja płatności PayPal > Ustawienia PayPal > Dane podstawowe
Rys 5. Uzupełnij pole ID Sprzedawcy i ewentualnie włącz opcję nadpisywania adresu dostawy.
Pamiętaj, aby utworzoną metodę płatności PayPal połączyć z właściwą formą dostawy.

Możesz to zrobić zgodnie z instrukcją: Jak utworzyć nową formę dostawy w sklepie?

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?

Obejrzyj film opisujący konfiguracje dostaw i płatności w sklepie internetowym Shoper.

Wideo poradnik: ustawienia form dostaw i płatności w sklepie

Zoptymalizuj proces obsługi zwrotów i reklamacji w swoim sklepie internetowym dzięki Shoper Zwroty. Dowiedz się, jak aktywna aplikacja ułatwia zarządzać zwrotami i zwiększyć zadowolenie klientów.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak uruchomić PayPal jako nową metodę płatności w sklepie internetowym,
  • konfiguracja dostaw i płatności na platformie Shoper (w formie wideo).
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności