Autopay: Jak aktywować opcję zwrotów?
System Shoper Płatności x Autopay pozwala na wykonywanie zwrotu środków. Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej w dalszej części artykułu. Więcej ogólnych informacji o zwrotach znajdziesz w tym artykule: Ręczne tworzenie zwrotów towarów.
WAŻNE! Prowizja za wykonane transakcje nie jest zwracana!
Aktywacja opcji zwrotów w sklepie przez Shoper Płatności x Autopay


Zwrot za pośrednictwem Shoper Płatności oraz status transakcji
Anulowanie zleconego zwrotu do zamówienia w sklepie
Wideo: czym są Shoper Płatności x Autopay i jak je włączyć?
Zobacz film wyjaśniający czym jest i jak działa usługa Shoper Płatności x Autopay.
Wideo: pytania i odpowiedzi dotyczące Shoper Płatności x Autopay
Zobacz film z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dot. Shoper Płatności.
Podnieś atrakcyjność swojego sklepu internetowego dzięki naszym gotowym szablonom graficznym.
Warto zapamiętać!
- Jak włączyć opcję Obsługa zwrotów zamówień w Shoper Płatności x Autopay?
- Jak wykonać zwrot wybranego zamówienia w sklepie Shoper?
- Kiedy można anulować zlecony zwrot zamówienia?
- Wideo poradnik: jak uruchomić Shoper Płatności x Autopay na platformie sklepowej?
- Wideo poradnik: odpowiedzi na częste pytania klientów o Shoper Płatności x Autopay