Autopay: Jak aktywować opcję zwrotów?

Data publikacji: 12 lipca 2017 Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

System Shoper Płatności x Autopay pozwala na wykonywanie zwrotu środków. Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej w dalszej części artykułu. Więcej ogólnych informacji o zwrotach znajdziesz w tym artykule: Ręczne tworzenie zwrotów towarów.

WAŻNE! Prowizja za wykonane transakcje nie jest zwracana!

Aktywacja opcji zwrotów w sklepie przez Shoper Płatności x Autopay

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do menu: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C) > Shoper Płatności (Płatności online) (D).
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Shoper płatności
Rys. 1. Przejdź do edycji shoper płatności
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Shoper płatności
Rys. 1. Przejdź do edycji shoper płatności
Włącz opcję: Obsługa zwrotów zamówień.
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Shoper płatności
Rys. 2. Zaznacz opcję zwrotów
Panel administracyjny > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Shoper płatności
Rys. 2. Zaznacz opcję zwrotów

Zwrot za pośrednictwem Shoper Płatności oraz status transakcji

Anulowanie zleconego zwrotu do zamówienia w sklepie

Wideo: czym są Shoper Płatności x Autopay i jak je włączyć?

Zobacz film wyjaśniający czym jest i jak działa usługa Shoper Płatności x Autopay.

Wideo poradnik: konfiguracja Shoper Płatności x Autopay w sklepie

Wideo: pytania i odpowiedzi dotyczące Shoper Płatności x Autopay

Zobacz film z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dot. Shoper Płatności.

Wideo: podstawowe informacje o systemie Shoper Płatności x Autopay

Podnieś atrakcyjność swojego sklepu internetowego dzięki naszym gotowym szablonom graficznym.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak włączyć opcję Obsługa zwrotów zamówień w Shoper Płatności x Autopay?
  • Jak wykonać zwrot wybranego zamówienia w sklepie Shoper?
  • Kiedy można anulować zlecony zwrot zamówienia?
  • Wideo poradnik: jak uruchomić Shoper Płatności x Autopay na platformie sklepowej?
  • Wideo poradnik: odpowiedzi na częste pytania klientów o Shoper Płatności x Autopay
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności