Jak będą przebiegać Shoper Kampanie Facebook Ads?
Każda kampania reklamowa, w tym także kampania Facebook Ads jest złożonym procesem. Sprawdź poniżej jak wygląda uruchomienie oraz prowadzenie kampanii.
Opis procesu uruchomienia i prowadzenia kampanii Facebook Ads
W pierwszym miesiącu kampanii zbieramy niezbędne dane, na podstawie których jest optymalizowana.
Z naszego doświadczenia wynika, że na początku kampanii, najlepiej jest promować cały asortyment.
Dzięki temu możemy zobaczyć, które produkty mają największy potencjał sprzedażowy, a przede wszystkim takie działanie pozwala nam to dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.
Jak wybierane są produkty do reklam Facebook Ads?
W przypadku reklamy typu broad, skierowanej do nowych klientów, produkty do reklam są dobierane dynamicznie, na podstawie wcześniejszych zachowań klientów i tego w reklamy jakich marek klikali i co przyciągnęło ich uwagę na Facebooku.
Tutaj duże znaczenie mają preferencje klientów. Pamiętaj także, że często to klienci decydują jakie produkty zostaną im wyświetlone (remarketing dynamiczny), jeśli ktoś był zainteresowany konkretnym produktem z twojego sklepu, to będzie on się pojawiał w reklamach, które są mu wyświetlane.
- Kampania jest złożonym procesem, a im dłużej jest prowadzona, tym lepsze przynosi rezultaty. Przebieg Shoper Kampanii Facebook Ads – kiedy będą pierwsze efekty?
Wyniki kampanii sprawdzisz w Panelu sklepu w sekcji: Shoper Kampanie.
Jak skontaktować się w sprawie mojej kampanii Facebook Ads z Shoper Kampanie?
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z opiekunem kampanii przy pomocy komunikatora (C), który dostępny jest w Panelu administracyjnym sklepu w zakładce: Zwiększaj sprzedaż (A) > Facebook Ads (B).

Jak zobaczyć moje reklamy Facebook Ads?
Chcesz zobaczyć jak wyglądają twoje reklamy? Możesz skorzystać z podglądu w Bibliotece reklam Facebooka.
Biblioteka nie prezentuje wszystkich możliwych wersji reklamy – a jedynie przykłady.
Jeżeli reklama została już stworzona i zaakceptowana przez Facebooka, możesz ją podejrzeć na swoim fanpage w sekcji Transparentność strony. W tym celu kliknij: Wyświetl więcej, a następnie w sekcji: Reklamy przejdź do: Go to Ad library.

WAŻNE! Pamiętaj, aby nie klikać w swoje reklamy! W przypadku gdy klienci klikają w reklamę, zostają przekierowani do oglądanego produktu w sklepie.
Może zdarzyć się, żę któryś z klientów kliknie logo sklepu w reklamie (zdjęcie profilowe) – wtedy zostanie przekierowany na firmową stronę na Facebooku.
Warto zapamiętać!
- Jakie są kroki niezbędne do rozpoczęcia i prowadzenia kampanii na Facebooku?
- Jakie kryteria są stosowane przy wyborze produktów do Facebook Ads?
- Jak mogę porozmawiać z zespołem Shoper o szczegółach mojej kampanii reklamowej?
- Gdzie mogę zobaczyć wizualizację moich reklam produktowych na Facebooku?