Jak ustawić taki sam termin wysyłki dla wielu produktów?

Data publikacji: 26 marca 2024 Ostatnia aktualizacja: 28 września 2024

Ustawienie tego samego terminu wysyłki przy kilku produktach

Aby wielu produktom jednocześnie chcesz ustawić lub zmienić termin wysyłki na taki sam:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Obsługa sklepu (A) > Produkty (B) i za pomocą filtrów (C) wyświetl interesujące cię produkty. Za pomocą checkboxów zaznacz wybrane produkty (D), którym chcesz zmienić termin wysyłki i z menu: Akcje (E) wybierz: Zmień czas wysyłki (F).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki produktów
Rys 1. Edytuj czas wysyłki dla kilku produktów jednocześnie w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki produktów
Rys 1. Edytuj czas wysyłki dla kilku produktów jednocześnie w Panelu administracyjnym sklepu.
Następnie wskaż, czy chcesz usunąć terminy wysyłki, czy zmienić na inne.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Lista dostępnych opcji
Rys 2. Zmień czas wysyłki na inny lub usuń go w wybranych produktach.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Lista dostępnych opcji
Rys 2. Zmień czas wysyłki na inny lub usuń go w wybranych produktach.

Kliknij: WYKONAJ – system w ciągu kilku sekund zaktualizuje informacje o czasie wysyłki dla wskazanych produktów.

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Potwierdzenie operacji
Rys 3. Po wybraniu czasu realizacji dla grupy produktów potwierdź akcję, klikając przycisk: WYKONAJ.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Potwierdzenie operacji
Rys 3. Po wybraniu czasu realizacji dla grupy produktów potwierdź akcję, klikając przycisk: WYKONAJ.

Zmiana terminu wysyłki produktów przy użyciu pliku CSV

Instrukcja: jak ustawić termin wysyłki dla towarów przy pomocy profilu CSV?

Utwórz nowy czas realizacji zamówienia w swoim sklepie

Instrukcja: jak dodać odpowiednie czasy realizacji zamówień na platformie Shoper?

Powiązane artykuły nt. wysyłek zamówień w sklepie Shoper

Może zainteresować cię również poniższy artykuł Centrum pomocy dotyczący aplikacji odliczającej czas do wysyłki produktów w sklepie Shoper:

Rozwijaj swój sklep internetowy, integrując go z Allegro za pośrednictwem Apilo! Połącz swoje kanały sprzedaży i zarządzaj nimi z jednego miejsca.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak zmodyfikować termin wysyłki dla wielu produktów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności