Data publikacji: 26 marca 2024 Aktualizacja: 28 września 2024

Jak ustawić taki sam termin wysyłki dla wielu produktów?

Ustawienie tego samego terminu wysyłki przy kilku produktach

Aby wielu produktom jednocześnie chcesz ustawić lub zmienić termin wysyłki na taki sam:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Obsługa sklepu (A) > Produkty (B) i za pomocą filtrów (C) wyświetl interesujące Cię produkty. Za pomocą checkboxów zaznacz wybrane produkty (D), którym chcesz zmienić termin wysyłki i z menu: Akcje (E) wybierz: Zmień czas wysyłki (F).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki produktów
Rys 1. Edytuj czas wysyłki dla kilku produktów jednocześnie w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki produktów
Rys 1. Edytuj czas wysyłki dla kilku produktów jednocześnie w Panelu administracyjnym sklepu.
Następnie wskaż, czy chcesz usunąć terminy wysyłki, czy zmienić na inne.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Lista dostępnych opcji
Rys 2. Zmień czas wysyłki na inny lub usuń go w wybranych produktach.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Lista dostępnych opcji
Rys 2. Zmień czas wysyłki na inny lub usuń go w wybranych produktach.

Kliknij: WYKONAJ – system w ciągu kilku sekund zaktualizuje informacje o czasie wysyłki dla wskazanych produktów.

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Potwierdzenie operacji
Rys 3. Po wybraniu czasu realizacji dla grupy produktów potwierdź akcję, klikając przycisk: WYKONAJ.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Zmiana czasu wysyłki > Potwierdzenie operacji
Rys 3. Po wybraniu czasu realizacji dla grupy produktów potwierdź akcję, klikając przycisk: WYKONAJ.

Zmiana terminu wysyłki produktów przy użyciu pliku CSV

Instrukcja: jak ustawić termin wysyłki dla towarów przy pomocy profilu CSV?

Utwórz nowy czas realizacji zamówienia w swoim sklepie

Instrukcja: jak dodać odpowiednie czasy realizacji zamówień na platformie Shoper?

Powiązane artykuły nt. wysyłek zamówień w sklepie Shoper

Może zainteresować Cię również poniższy artykuł Centrum pomocy dotyczący aplikacji odliczającej czas do wysyłki produktów w sklepie Shoper:

Rozwijaj swój sklep internetowy, integrując go z Allegro za pośrednictwem Apilo! Połącz swoje kanały sprzedaży i zarządzaj nimi z jednego miejsca.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak zmodyfikować termin wysyłki dla wielu produktów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności