Jak utworzyć termin wysyłki?

Data publikacji: 7 kwietnia 2024 Ostatnia aktualizacja: 25 września 2024

Termin wysyłki informuje kupujących o czasie wysyłki zamówienia po zakupie produktu. Każdy produkt na liście asortymentu może mieć ustalony indywidualny termin wysyłki. Podczas finalizacji zamówienia, w podsumowaniu koszyka, w przypadku zakupu kilku produktów, klient zobaczy czas wysyłki zamówienia pobrany z produktu o najdłuższym terminie wysyłki.

Terminy wysyłki dla produktów są obowiązkowym elementem plików produktowych XML np. dla Google, Facebooka, Ceneo (i innych porównywarek cenowych), konfiguracji usługi InPost Paczka w Weekend czy wybranych aplikacji z App Store Shoper, dlatego warto uzupełniać je na bieżąco.

Tworzenie terminów wysyłek w sklepie internetowym Shoper

Aby utworzyć termin wysyłki:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Produkty (B) > Czas wysyłki (C). Zobaczysz listę zdefiniowanych gotowych terminów oraz możliwość dodania kolejnego, po kliknięciu: DODAJ CZAS WYSYŁKI (D) w prawym górnym rogu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Czas wysyłki
Rys 1. Sprawdź dostępne czasy wysyłki i dodaj nowy czas, którego nie ma na liście.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Czas wysyłki
Rys 1. Sprawdź dostępne czasy wysyłki i dodaj nowy czas, którego nie ma na liście.
Utwórz dowolny, nowy termin (A) i potwierdź zmiany klikając przycisk: ZAPISZ (B).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Dodaj czas wysyłki > Formularz
Rys 2. Określ godzinę do czasu realizacji zamówienia w sklepie Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Produkty > Dodaj czas wysyłki > Formularz
Rys 2. Określ godzinę do czasu realizacji zamówienia w sklepie Shoper.

Shoper wesprze cię w każdym aspekcie procesu sprzedaży wielokanałowej.

Jak określić indywidualny czas wysyłki w edycji produktu?

Instrukcja: jak przyporządkować czasy wysyłki odpowiednim produktom w sklepie?

Jak włączyć wyświetlanie informacji o czasie wysyłki danego produktu?

Instrukcja: jak zaprezentować klientowi informacje o terminie wysyłki na karcie produktu?

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak dodać nowy czas wysyłki dla produktów?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności