Jak zmienić terminy wysyłek wielu produktom za pomocą pliku CSV?

Data publikacji: 26 marca 2024 Ostatnia aktualizacja: 28 września 2024

Szersze informacje na temat zarządzania asortymentem za pomocą plików CSV znajdziesz w poniższych artykułach:
Jak masowo dodać produkty do sklepu Shoper?
Obsługa plików CSV w sklepie internetowym Shoper

Masowa edycja terminu wysyłek produktów przy pomocy profilu CSV

Aby zmienić terminy wysyłek dla wielu produktów jednocześnie za pomocą pliku CSV:

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do: Obsługa sklepu (A) > Produkty (B). W prawym górnym rogu kliknij: WIĘCEJ > Eksportuj (C).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport
Rys 1. Wyeksportuj wszystkie produkty do pliku CSV.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport
Rys 1. Wyeksportuj wszystkie produkty do pliku CSV.
Następnie: UTWÓRZ PROFIL CSV.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport > Tworzenie profilu CSV
Rys 2. Dodaj nowy profil eksportu danych w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport > Tworzenie profilu CSV
Rys 2. Dodaj nowy profil eksportu danych w Panelu administracyjnym sklepu.
Wprowadź nazwę profilu (A), np.: Terminy wysyłek i kliknij: ZAPISZ (B).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport > Dodawanie profilu CSV
Rys 3. Ustal nazwę dla tworzonego profilu CSV.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport > Dodawanie profilu CSV
Rys 3. Ustal nazwę dla tworzonego profilu CSV.
Po prawej stronie pojawią się trzy zakładki, wejdź do: Lista pól (A). Na liście oprócz już wybranego: Kodu produktu zaznacz również pole: Dostawa (B) – (znajdziesz je na dalszych pozycjach) i kliknij przycisk: ZAPISZ I WRÓĆ DO LISTY (C).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Eksport > Tworzenie profilu CSV > Lista pól
Rys 4. Wejdź do zakładki: Lista pól, a następnie zaznacz pola: Kod produktu i Dostawa.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Eksport > Tworzenie profilu CSV > Lista pól
Rys 4. Wejdź do zakładki: Lista pól, a następnie zaznacz pola: Kod produktu i Dostawa.
Ponownie przejdź do: Obsługa sklepu > Produkty > WIĘCEJ > Eksportuj, a następnie zaznacz właśnie utworzony profil (A) i kliknij: EKSPORTUJ (B).
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport > Profil CSV
Rys 5. Wykonaj eksport danych o terminach wysyłek dla produktów.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Eksport > Profil CSV
Rys 5. Wykonaj eksport danych o terminach wysyłek dla produktów.

Pobierz plik na dysk swojego komputera.

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Eksport > Pobieranie pliku CSV
Rys 6. Ściągnij plik CSV na komputer, by móc wprowadzić w nim zmiany.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Eksport > Pobieranie pliku CSV
Rys 6. Ściągnij plik CSV na komputer, by móc wprowadzić w nim zmiany.
Otwórz plik na komputerze (plik otworzysz np. bezpłatnym programie: OpenOffice Calc lub LibreOffice Calc) i wprowadź w polu: Dostawa odpowiednie zmiany.

Dane w polu: Dostawa pliku CSV muszą być w formie tekstu i/lub cyfr.

Następnie zaimportuj zmodyfikowany plik w: Obsługa sklepu (A) > Produkty (B) > WIĘCEJ > Importuj (C).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Import
Rys 7. Przejdź do opcji importu danych przy użyciu pliku CSV w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Import
Rys 7. Przejdź do opcji importu danych przy użyciu pliku CSV w Panelu administracyjnym sklepu.

W wyświetlonym oknie wybierz profil importu: Terminy wysyłek (A) i wskaż plik z poprawionymi danymi (B). Na koniec potwierdź operację klikając przycisk: IMPORTUJ (C).

Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Import > Plik CSV
Rys 8. Dodaj plik z poprawionymi danymi terminów wysyłek i zaimportuj go za pomocą utworzonego profilu CSV.
Panel administracyjny sklepu > Obsługa sklepu > Produkty > Więcej > Import > Plik CSV
Rys 8. Dodaj plik z poprawionymi danymi terminów wysyłek i zaimportuj go za pomocą utworzonego profilu CSV.
W zależności od liczby produktów system w przeciągu kilkunastu sekund lub minut zaktualizuje terminy wysyłki dla produktów znajdujących się w pliku.

Dodawanie nowego czasu wysyłki produktu w interfejsie sklepu Shoper

Instrukcja: jak dodać nowy czas wysyłki zamówienia w swoim sklepie internetowym?

Powiązane artykuły nt. wysyłek zamówień w sklepie Shoper

Może zainteresować cię również poniższy artykuł Centrum pomocy dotyczący aplikacji odliczającej czas do wysyłki produktów w sklepie Shoper:

Zintegruj swój sklep internetowy z Allegro i skorzystaj z możliwości masowego tworzenie ofert.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak utworzyć profil CSV, aby zmienić terminy wysyłek dla towaru.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności