Jakie treści warto publikować na Facebooku?
Chciałbyś opublikować coś na Facebooku, ale nie wiesz co? Poszukaj inspiracji w poniższym poradniku wideo.
Jakie materiały publikować, aby zwiększyć zasięgi na Facebooku?
Poznaj sprawdzone metody, które wspierają w promowaniu sklepu internetowego w social-media.
Sposoby na kreatywne projektowanie postów w social media
Na początek dowiedz się, jakimi określeniami poprawnie nazywać stronę na Facebooku. Poznaj 13 pomysłów, które pomogą zaprojektować ciekawy post, w którym możesz zaprezentować swój sklep czy produkt.
Wśród wymienionych pomysłów, opisujemy jak użyć: pytań, anegdot, zdjęć produktowych i kontekstowych, wyliczanek, ciekawostek, poradników, ankiet, podsumowań, user-generated content, udostępnień, procesu powstawania i pakowania produktu, korzystania z działalności stacjonarnej.
- Więcej informacji: jak tworzyć posty w mediach społecznościowych?
Promowanie postów na Facebooku – dlaczego nie używać standardowego przycisku?
Warto również przeczytać artykuł wyjaśniający, dlaczego korzystanie z przycisku: Promuj post na Facebooku nie jest najlepszym rozwiązaniem i czego nie umożliwia:
Warto zapamiętać!
- jak działa recykling treści?
- jakie rodzaje treści warto publikować?
- na co uważać, publikując treści na Facebooku?
- jakie treści „od kuchni” możesz publikować?
- dlaczego warto pamiętać o filmach instruktażowych?
- o czym trzeba pamiętać podczas publikowania postów?=