Jakie treści warto publikować na Facebooku?

Data publikacji: 16 stycznia 2019 Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2024

Chciałbyś opublikować coś na Facebooku, ale nie wiesz co? Poszukaj inspiracji w poniższym poradniku wideo.

Jakie materiały publikować, aby zwiększyć zasięgi na Facebooku?

Poznaj sprawdzone metody, które wspierają w promowaniu sklepu internetowego w social-media.

Poradnik wideo: jakie treści warto publikować na Facebooku?

Sposoby na kreatywne projektowanie postów w social media

Na początek dowiedz się, jakimi określeniami poprawnie nazywać stronę na Facebooku. Poznaj 13 pomysłów, które pomogą zaprojektować ciekawy post, w którym możesz zaprezentować swój sklep czy produkt.

Wśród wymienionych pomysłów, opisujemy jak użyć: pytań, anegdot, zdjęć produktowych i kontekstowych, wyliczanek, ciekawostek, poradników, ankiet, podsumowań, user-generated content, udostępnień, procesu powstawania i pakowania produktu, korzystania z działalności stacjonarnej.

Promowanie postów na Facebooku – dlaczego nie używać standardowego przycisku?

Warto również przeczytać artykuł wyjaśniający, dlaczego korzystanie z przycisku: Promuj post na Facebooku nie jest najlepszym rozwiązaniem i czego nie umożliwia:

Warto zapamiętać!
W powyższym poradniku wideo zostało wyjaśnione:
  • jak działa recykling treści?
  • jakie rodzaje treści warto publikować?
  • na co uważać, publikując treści na Facebooku?
  • jakie treści „od kuchni” możesz publikować?
  • dlaczego warto pamiętać o filmach instruktażowych?
  • o czym trzeba pamiętać podczas publikowania postów?=
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności