Kto jest odbiorcą twoich treści?

Data publikacji: 16 stycznia 2019 Ostatnia aktualizacja: 20 listopada 2024

Jak określić grupę docelową dla swoich treści?

Określenie grupy odbiorczej publikowanych postów w ramach portalu Facebook pozwala definiować m.in. jak należy się z tą grupą komunikować.

W określeniu grupy odbiorczej pomoże Ci stworzenie person, które dokładniej zostało omówione w poniższym poradniku wideo:

Poradnik wideo: kto jest odbiorcą Twoich treści na Facebook?

Do kogo trafiają reklamy na Facebooku?

Facebook zrzesza bardzo wielu użytkowników z różnych zawodów, z przeróżnymi zainteresowaniami i doświadczeniami. Dzięki niemu możemy trafić do osób w każdym wieku i z różnych miejsc w naszym kraju, a nawet na świecie.

Facebook ma najlepsze informacje o swoich użytkownikach, zna ich preferencje zakupowe oraz widzi, czym są zainteresowani. Pozwala to, na dobranie reklam do osób, które odwiedzają podobne strony do Twojej.

Nie musisz już zastanawiać się nad tym, do jakich użytkowników powinieneś kierować reklamę. Facebook z naszą pomocą zrobi to za Ciebie.

Pomysły na angażujące treści na fanpage’u

Chciałbyś opublikować coś na Facebooku, ale nie wiesz co? Poszukaj inspiracji w poniższym poradniku:

Warto zapamiętać!
W powyższym poradniku wideo zostało wyjaśnione:
  • czym są persony i jak się je tworzy?
  • co może być ważne dla naszego odbiorcy?
  • czym jest Facebook Audience Insights?
  • co jeszcze warto wiedzieć o potencjalnym kliencie?
  • co powinniśmy wiedzieć o własnej firmie?
  • jakie znaczenie ma język komunikacji z klientem?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności