Data publikacji: 21 marca 2016 Aktualizacja: 5 maja 2025

Komunikat potwierdzenia zamówienia

Po finalizacji zamówienia, strona sklepu internetowego powinna wyświetlać komunikat potwierdzający. Wyświetlany komunikat można rozróżnić ze względu na wybraną formę płatności, dlatego treść tego komunikatu należy wprowadzić w edycji konkretnej płatności.

Edycja komunikatu potwierdzenia zamówienia w konkretnej formie płatności

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C) i edytuj konkretną formę płatności (D).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edytuj
Rys 1. Przejdź do edycji wybranej formy płatności w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edytuj
Rys 1. Przejdź do edycji wybranej formy płatności w Panelu administracyjnym sklepu.
Wprowadź, lub edytuj treść płatności w polu: Komunikat po złożeniu zamówienia.

W treści wiadomości należy użyć następujących znaczników:

  • {order_id} – numer zamówienia,
  • {sum} – wartość zamówienia, z walutą,
  • {float_sum} – wartość zamówienia, bez waluty,
  • {payment_form} – przycisk zapłać dla płatności on-line lub numer konta dla przelewu,
  • {if confirmation}{/if} – jeśli wymaga potwierdzenia zamówienia,
  • {if is_mobile}{/if} – jeżeli w skórce mobilnej,
  • {if is_facebook}{/if} – jeżeli na Facebook®.
Edycja formy płatności w sklepie >Komunikat po złożeniu zamówienia
Rys 2. Użyj odpowiednich znaczników, aby edytować komunikat po złożeniu zamówienia w sklepie.
Edycja formy płatności w sklepie >Komunikat po złożeniu zamówienia
Rys 2. Użyj odpowiednich znaczników, aby edytować komunikat po złożeniu zamówienia w sklepie.

Komunikat wyświetlony w ostatnim kroku koszyka, powinien informować klienta jak opłacić zamówienie lub umożliwić przejście do zewnętrznego systemu płatniczego.

Podgląd ostatniego kroku koszyka w sklepie > Potwierdzenie
Rys 3. Przykładowy komunikat wyświetlający się klientowi w ostatnim kroku koszyka.
Podgląd ostatniego kroku koszyka w sklepie > Potwierdzenie
Rys 3. Przykładowy komunikat wyświetlający się klientowi w ostatnim kroku koszyka.

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?

Obejrzyj film instruktażowy przedstawiający prawidłowe ustawienie form dostaw i płatności w sklepie Shoper na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: zintegrowane formy dostaw i płatności w sklepie Shoper

Pamiętaj, że aktualny regulamin sklepu internetowego to podstawa. Dlatego też zaoszczędź swój czas i przyśpiesz wdrożenie niezbędnej dokumentacji w sklepie za pomocą aplikacji Shoper Regulaminy.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zmodyfikować treść komunikatu potwierdzającego zamówienie w e-sklepie?
  • Wideo poradnik: konfiguracja opcji dostawy i płatności w sklepie na platformie Shoper
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności