Komunikat potwierdzenia zamówienia

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 11 maja 2024

Po finalizacji zamówienia, strona sklepu internetowego powinna wyświetlać komunikat potwierdzający. Wyświetlany komunikat można rozróżnić ze względu na wybraną formę płatności, dlatego treść tego komunikatu należy wprowadzić w edycji konkretnej płatności.

Edycja komunikatu potwierdzenia zamówienia w konkretnej formie płatności

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C) i edytuj konkretną formę płatności (D).
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edytuj
Rys 1. Przejdź do edycji wybranej formy płatności w Panelu administracyjnym sklepu.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Edytuj
Rys 1. Przejdź do edycji wybranej formy płatności w Panelu administracyjnym sklepu.
Wprowadź, lub edytuj treść płatności w polu: Komunikat po złożeniu zamówienia.

W treści wiadomości należy użyć następujących znaczników:

  • {order_id} – numer zamówienia,
  • {sum} – wartość zamówienia, z walutą,
  • {float_sum} – wartość zamówienia, bez waluty,
  • {payment_form} – przycisk zapłać dla płatności on-line lub numer konta dla przelewu,
  • {if confirmation}{/if} – jeśli wymaga potwierdzenia zamówienia,
  • {if is_mobile}{/if} – jeżeli w skórce mobilnej,
  • {if is_facebook}{/if} – jeżeli na Facebook®.
Edycja formy płatności w sklepie >Komunikat po złożeniu zamówienia
Rys 2. Użyj odpowiednich znaczników, aby edytować komunikat po złożeniu zamówienia w sklepie.
Edycja formy płatności w sklepie >Komunikat po złożeniu zamówienia
Rys 2. Użyj odpowiednich znaczników, aby edytować komunikat po złożeniu zamówienia w sklepie.

Komunikat wyświetlony w ostatnim kroku koszyka, powinien informować klienta jak opłacić zamówienie lub umożliwić przejście do zewnętrznego systemu płatniczego.

Podgląd ostatniego kroku koszyka w sklepie > Potwierdzenie
Rys 3. Przykładowy komunikat wyświetlający się klientowi w ostatnim kroku koszyka.
Podgląd ostatniego kroku koszyka w sklepie > Potwierdzenie
Rys 3. Przykładowy komunikat wyświetlający się klientowi w ostatnim kroku koszyka.

Wideo: jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper?

Obejrzyj film instruktażowy przedstawiający prawidłowe ustawienie form dostaw i płatności w sklepie Shoper na naszym kanale YouTube.

Wideo poradnik: zintegrowane formy dostaw i płatności w sklepie Shoper

Pamiętaj, że aktualny regulamin sklepu internetowego to podstawa. Dlatego też zaoszczędź swój czas i przyśpiesz wdrożenie niezbędnej dokumentacji w sklepie za pomocą aplikacji Shoper Regulaminy.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak zmodyfikować treść komunikatu potwierdzającego zamówienie w e-sklepie?
  • Wideo poradnik: konfiguracja opcji dostawy i płatności w sklepie na platformie Shoper
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności