Top 10 aplikacji z branży wyposażenia wnętrz – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie
- Regulamin sklepu internetowego z branży wyposażenia wnętrz
- Integracje z hurtowniami – Apilo
- Prezentacja produktów w sklepie z branży wyposażenia wnętrz
- Produkty powiązane jako warianty
- Shoper Connect Infolinia – profesjonalna infolinia dla sklepu
- Automatyczne rekomendacje produktowe
- Kategorie obrazkowe
- Automatyzacja marketingu dla Twojego e-sklepu
- SALESmanago
- Przenieś feed Instagrama do twojego sklepu
- Gdzie szukać dodatków do sklepu na platformie Shoper?
Jako właściciel sklepu internetowego działasz w obszarze interior design lub planujesz rozpoczęcie tej przygody? Podpowiemy Ci, jak poprawić działanie sklepu internetowego, oszczędzić czas i zwiększyć sprzedaż. Sprawdź TOP10 polecanych aplikacji z branży wyposażenia wnętrz i mebli.

Sprzedaż mebli i innych elementów wyposażenia wnętrz nie jest łatwym zadaniem. W tej branży przede wszystkim liczą się aspekty wizualne – kolory, tekstury, formy. Odpowiednia prezentacja produktu, pokazanie go w “szerszej perspektywie”, zaaranżowanej przestrzeni, rekomendowanie produktów podobnych…
Jako właściciel biznesu stajesz przed wielkim wyzwaniem przeniesienia na ekran doświadczeń ze sklepu stacjonarnego. Dlatego warto więc szczególnie zwrócić uwagę na wsparcie procesu sprzedaży odpowiednimi aplikacjami.
Posłuchaj podcastu o polecanych aplikacjach dla branży wyposażenia wnętrz i mebli:
Aplikacje dostępne w Shoper App Store to niezastąpione dodatki do Twojego e-sklepu. Dzięki nim przyspieszysz swoją pracę, oszczędzisz mnóstwo czasu, lepiej zadbasz o relacje z klientami. W konsekwencji – zwiększysz sprzedaż. Do wyboru masz ponad 250 aplikacji od zweryfikowanych partnerów.
Część z zaproponowanych aplikacji jest uniwersalna, czyli sprawdzi się bez względu na branżę. Jest jednak sporo takich, które szczególnie często wybierane są przez właścicieli sklepów z kategorii wyposażenia wnętrz i mebli. To sprawdzone dodatki, stworzone przez zaufanych partnerów i polecane przez setki przedsiębiorców.
1. Shoper Regulaminy – regulamin sklepu internetowego z branży wyposażenia wnętrz
Jedną z pierwszych rzeczy, o które trzeba zadbać w sklepie internetowym, jest regulamin. Każdy sprzedawca musi przecież przestrzegać obowiązującego prawa. Ta aplikacja jest więc zazwyczaj wskazywana jako pierwsza, którą powinieneś zainstalować.
W sieci znajdziesz sporo darmowych szablonów, jednak ich zgodność z przepisami jest wątpliwa, mogą również być nieaktualne. W obliczu ciągle zmieniających się regulacji (takich jak RODO, Omnibus, DSA) dbanie o aktualność regulaminu ma kluczowe znaczenie.
Aplikacja Shoper Regulaminy umożliwia szybkie i łatwe wygenerowanie regulaminu dostosowanego do Twojego sklepu. W ciągu kilku minut otrzymasz dokument gotowy do umieszczenia na stronie. Dzięki tej aplikacji możesz także stworzyć politykę prywatności, infografikę z uproszczoną wersją regulaminu, certyfikat potwierdzający, że dokument jest aktualny i zgodny z przepisami.
Nasze dokumenty są regularnie monitorowane pod kątem klauzul niedozwolonych oraz aktualizowane zgodnie z najnowszymi zmianami w prawie. Właśnie dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z Shoper Regulaminy przez kolejne lata.
2. Integracje z hurtowniami – Apilo
Dostęp do hurtowni, dzięki którym nie musimy magazynować wielkogabarytowych produktów we własnym zakresie to podstawa w branży wyposażenia wnętrz. Dlatego też ta aplikacja pojawia się w czołówce naszego zestawienia. Dzięki Integracji z hurtowniami będziesz mógł podpiąć do swojego panelu sprzedaży 3 z ponad 300 dostawców. Listę wszystkich dostępnych hurtowni znajdziesz tutaj – katalog hurtowni.
Pakiet 3 hurtownie – Apilo pozwoli Ci nie tylko na integrację z wybranymi przez siebie hurtowniami. Do dyspozycji masz również nowoczesny system zarządzania sprzedażą wielokanałową. Jest to pakiet nielimitowany, możesz więc sprzedawać na Allegro, Amazonie, w Empiku i wielu innych marketplace’ach.
Aplikacja działa również w nowej technologii Storefront.
3. X osób kupiło Y sztuk – prezentacja produktów w sklepie z branży wyposażenia wnętrz
Dodatek, dzięki któremu zmotywujesz swoich klientów do zakupu i pokażesz, jaką popularnością cieszą się Twoje produkty. Aplikacja “X osób kupiło Y sztuk” pozwoli Ci na stałe wyświetlanie na karcie produktu informacji o tym, ile osób go zakupiło i jaką ilość.
Informacja o tym, że dany produkt jest popularny, motywuje innych do zakupu – jest to tzw. social proof, czyli efekt społecznego dowodu słuszności. Skoro inni tak chętnie sięgają po dany produkt, dlaczego miałby nie sprawdzić się u mnie? Pokaż swoim klientom, jak wiele osób Ci zaufało. W branży wyposażenia wnętrz często proces decyzyjny klienta jest długi – na nową sofę nie decydujemy się przecież tak często jak np. odzież. Warto więc pokazać, jak dużą popularnością cieszy się kanapa, nad którą tak długo się zastanawia.
Co ważne, aplikacja jest praktycznie bezobsługowa. Po prostu instalujesz i zaczyna działać. Informacja pojawi się w widocznym miejscu na karcie produktu – nad ceną. W panelu aplikacji możesz elastycznie włączać i wyłączać wyświetlane informacje, jednorazowo przeliczyć sprzedaż sprzed instalacji aplikacji oraz zmienić informację o tym, ile osób kupiło dany produkt.
4. Produkty powiązane jako warianty
Kolory i wzory grają kluczową rolę w branży wyposażenia wnętrz. Atrakcyjna prezentacja produktów, odpowiednie zdjęcia i estetyczne zestawienia produktowe ułatwiają decyzje zakupowe. Aplikacja Produkty powiązane jako warianty ułatwi Ci to zadanie.
Aplikacja umożliwia połączenie kilku podobnych, wybranych przez Ciebie produktów i wyświetlenie ich jako miniaturek na karcie produktu, tak jakby były wariantami produktu głównego. Możesz więc np. połączyć poduszki w różnych kolorach lub stoliki, które różnią się rozmiarem. Każdy asortyment ma swoje specyficzne cechy i jako właściciel najlepiej wiesz, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować dostępne warianty. Dzięki aplikacji będziesz działać bardziej kreatywnie i elastycznie.
Po zainstalowaniu aplikacji od razu możesz rozpocząć powiązywanie produktów z dogodnego miejsca – masz do dyspozycji bezpośrednio panel aplikacji lub zakładkę Asortyment w sklepie, gdzie zastosować możesz funkcję Produkty w masowych akcjach.
5. Shoper Connect Infolinia – profesjonalna infolinia dla sklepu
Dzięki tej aplikacji możesz stworzyć profesjonalną infolinię dla swojego sklepu internetowego oraz dokładnie monitorować wszystkie połączenia. Telefon jest dla wielu firm najważniejszym kanałem kontaktu z klientami, dlatego też warto kompleksowo zadbać o jego jakość. Z pomocą Shoper Connect wniesiesz swoją sprzedaż i obsługę klienta na wyższy poziom.
W branży wyposażenia wnętrz wiele zamówień poprzedzonych jest kontaktem telefonicznym – klienci dopytują o czas realizacji (produkcji), wzorniki tkanin i kolorów, warunki reklamacji. Wyjdź im naprzeciw i zadbaj o najwyższą jakość obsługi.
Shopper Connect to przede wszystkim:
- Identyfikacja dzwoniącego
- Wygodna aplikacja mobilna
- Numer komórkowy dla Twojej firmy
- Menu telefoniczne
- Generowanie leadów bezpośrednio z Twojej strony
- Nagrywanie połączeń
6. Inni kupili również – automatyczne rekomendacje produktowe
Kolejne rozwiązanie idealne dla branży interior design. Aplikacja “Inni kupili również” (podobnie jak wcześniej opisane propozycje rozszerzające sposób prezentacji produktów), pozwoli Ci zwiększyć wiarygodność sklepu dzięki rekomendacjom typu social proof i ułatwi proces decyzyjny. Co ważne, jest w pełni automatyczna – sugeruje produkty zakupione razem na podstawie historii transakcji Twoich klientów. Możesz więc w przystępny sposób pokazać bieżące trendy zakupowe i preferencje.
Analiza zestawów produktowych przyda się zapewne nie tylko niezdecydowanym klientom, ale również Tobie.
Dodatkowo dzięki aplikacji:
- przeanalizujesz 100 archiwalnych zamówień na co najmniej 2 produkty,
- umożliwisz klientom mobilnym przewijanie rekomendacji palcem dzięki funkcji Swipe,
- możesz polecać wyłącznie aktualnie dostępne produkty.
7. Kategorie obrazkowe
Z tego rozwiązania korzysta naprawdę wiele sklepów w branży wyposażenia wnętrz. Małe zdjęcia w formie kafelków, prezentujące sofę, lampę, krzesło itp. – to graficzne przedstawienie kategorii w sklepie internetowym.
Możesz wybrać najbardziej atrakcyjne grafiki z Twoimi produktami i dodać je na główne kafelki. Za pomocą aplikacji “Kategorie obrazkowe” w bardzo szybki i prosty sposób stworzysz atrakcyjne menu dla swojego sklepu.
Jedną z największych zalet aplikacji jest rozbudowana personalizacja – sam decydujesz, w jaki sposób kafelki mają się wyświetlać, łatwo możesz zmieniać układy i efekty wizualne.
Taki rodzaj prezentacji kategorii jest niezwykle intuicyjny – klient nie zgubi się w gąszczu kategorii, pokażesz mu wszystko “jak na dłoni”. Zadbasz więc jednocześnie o estetykę, ale też przyjazny UX sklepu.
8. Trustisto – automatyzacja marketingu dla Twojego e-sklepu
To jedna z dwóch aplikacji do marketing automation, jaką polecamy w zestawieniu. Trustisto sprawdzi się w przypadku mniejszych firm. Dodatek ten pozwala na integrację sklepu Shoper z platformą trustito.com/pl. Dzięki podpięciu tej aplikacji otrzymasz ogromny wachlarz rozwiązań do automatyzacji marketingu.
Sama aplikacja jest darmowa, natomiast później płacisz tylko za funkcje, które faktycznie wybierzesz i z których będziesz korzystał. Modułowość i elastyczny model rozliczeń jest największą zaletą tego rozwiązania.
Jakie elementy marketing automation masz do wyboru? To np. pop-upy, ratowanie koszyka, dodatki z efektem social proof, email marketing itd. Pomimo tak dużego wyboru, klienci cenią sobie aplikację ze względu na łatwość obsługi panelu administracyjnego. Szybko więc wdrożysz swoje pomysły, i pozostanie jedynie obserwować korzyści w postaci wzrostu sprzedaży.
9. SALESmanago
To druga aplikacja, dzięki której wdrożysz marketing automation w swoim sklepie internetowym. Sales Manago polecamy szczególnie większym przedsiębiorcom, gdzie za marketing odpowiada już dedykowany zespół.
Sales Manago to przede wszystkim:
- zaawansowana platforma – gromadzi i analizuje dane klientów, wykorzystując AI i machine learning, umożliwia tworzenie precyzyjnych segmentów i personalizację komunikacji oraz ofert,
- omnichannelowe podejście – zapewnia spójne doświadczenia klienta na wielu kanałach, w tym e-mail, mobile, social media i web push,
- automatyzacja marketingu – umożliwia automatyczne zarządzanie kampaniami marketingowymi, oszczędzając czas i zwiększając efektywność,
- growth intelligence – łączy dane z AI i wskazówki od specjalistów, wspierając szybkie i trafne decyzje, które maksymalizują wzrost przychodów.
10. Instagram Widget – przenieś feed Instagrama to Twojego sklepu
Ponad 70% właścicieli sklepów, którzy zainstalowali Instagram widget, nie rozstaje się już z tą aplikacją. W czym tkwi jej sukces? Dzięki temu dodatkowi przeniesiesz barwny feed instagramowy do swojego e-sklepu.
To Ty decydujesz, ile kafelków i gdzie chcesz zaprezentować. Zaproś klientów do obserwowania swojego profilu, pokaż dodatkowe zdjęcia i filmy, zaangażuj i zyskaj user generated content.
Dla wielu sklepów Instagram jest główną platformą social mediową do pozyskiwania nowych klientów i angażowania ich. Jeśli Ty również zbudowałeś tam swoją społeczność lub planujesz to zrobić – połącz moc social mediów i Twojego sklepu Shoper.
Gdzie szukać dodatków do sklepu na platformie Shoper?
Wszystkie opisane aplikacje (i setki innych) znajdziesz w Shoper App Store oraz w panelu administracyjnym swojego sklepu w zakładce Dodatki i integracje → Aplikacje.
Wiele z nich przetestujesz bezpłatnie przez 14 dni. W ten sposób możesz bez zbędnych zobowiązań wybrać najlepsze rozwiązania dla swojego e-sklepu. Sprawdź sklep z aplikacjami.
Nasz sklep z aplikacjami rozwijamy na podstawie uwag, jakie zgłaszają nam klienci. Każda wtyczka jest tu odpowiedzią na konkretną potrzebę.
Warto zapamiętać!
- Najlepsze dodatkowe aplikacje z branży wyposażenia wnętrz.