Wysyłka wiadomości e-mail z prośbą o opinię

Data publikacji: 26 marca 2024 Ostatnia aktualizacja: 22 października 2024

Aktywacja mechanizmu dodawania opinii o produktach w Shoper

Opinie o produkcie widoczne na stronie sklepu w połączeniu z atrakcyjną prezentacją produktów mogą zwiększyć szanse na sprzedaż. Kupujący sugerują się znalezionymi w sieci opiniami na temat produktu czy sklepu, dlatego warto zwiększyć zaufanie gromadząc w sklepie opinie pochodzące od klientów sklepu, którzy dokonali zakupu.

Konfiguracja automatycznej wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii

Żeby zwiększyć liczbę opinii o produktach w sklepie, warto aktywować automatyczną wiadomość e-mail z prośbą o napisanie opinii o produktach do klientów, którzy dokonali zakupu.

Wiadomość taką skonfigurujesz w: Wygląd i treści (A) > Szablony wiadomości automatycznych (B) > sekcja Wiadomości automatyczne > Dodaj e-mail automatyczny (C).

Zdecyduj, czy wiadomość e-mail z prośbą o opinię ma zostać wysłana po X dniach od momentu opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia (D).

Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Wiadomości automatyczne > Dodaj e-mail automatyczny
Rys 1. Dodawanie automatycznej wiadomości e-mail z prośbą o opinie o sklepie lub produktach.
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Wiadomości automatyczne > Dodaj e-mail automatyczny
Rys 1. Dodawanie automatycznej wiadomości e-mail z prośbą o opinie o sklepie lub produktach.

Do redagowania prośby o wystawienie opinii, wykorzystaj znaczniki widoczne na liście pod oknem treści HTML. Znaczniki automatycznie przekażą np. listę zakupionych przez klienta produktów, do których może wystawić opinię.

Nowy e-mail automatyczny z prośbą o wystawienie opinii z wykorzystaniem zmiennych
Rys 2. Napisz prośbę o wystawienie opinii za pomocą odpowiednich znaczników.
Nowy e-mail automatyczny z prośbą o wystawienie opinii z wykorzystaniem zmiennych
Rys 2. Napisz prośbę o wystawienie opinii za pomocą odpowiednich znaczników.

Dodatkowo możesz również aktywować automatyczną wiadomość informującą wystawiającego opinię o tym, że jest ona już widoczna w sklepie.

Wybierz: Potwierdzenie publikacji opinii (A), zaznacz Aktywność tego szablonu (B), i kliknij: ZAPISZ (C), aby wprowadzić zmiany

Szablony wiadomości automatycznych > Potwierdzenie publikacji opinii > Aktywność
Rys 3. Włącz automatyczny komunikat do klienta o potwierdzeniu dodania opinii w sklepie internetowym.
Szablony wiadomości automatycznych > Potwierdzenie publikacji opinii > Aktywność
Rys 3. Włącz automatyczny komunikat do klienta o potwierdzeniu dodania opinii w sklepie internetowym.

Powiązane artykuły nt. opinii

Mogą zainteresować cię również poniższe artykuły Centrum pomocy dotyczące aplikacji do zabierania opinii o sklepie internetowym:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak umożliwić klientom wystawianie opinii na karcie produktu?
  • Jak włączyć automatyczne wiadomości z prośbą o wystawienie opinii?
  • Jakie aplikacje pomagają zabierać opinie o sklepie?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności