Data publikacji: 23 września 2018 Aktualizacja: 15 listopada 2024

Zmiana licencji samodzielnej na SaaS

Internet zmienia się każdego dnia. A razem z nim sklepy internetowe i branża e-commerce.

Dlatego staramy się ciągle rozwijać oprogramowanie Shoper i dostosowywać go do rosnących potrzeb e-przedsiębiorców. To, co jeszcze niedawno było zarezerwowane tylko dla sklepów na licencji samodzielnej, dzisiaj można znaleźć również na platformie SaaS.

Funkcjonalności LT, które już teraz znajdziesz w sklepie SaaS

  • Przekierowania 301 w pliku .htaccess: możliwość bezpiecznego przekierowania adresów została wprowadzona do Panelu administracyjnego sklepu w lipcu 2018 roku, więcej informacji można znaleźć w artykule przekierowania 301,
  • Modyfikacja szablonów i wglądu: wprowadziliśmy obsługę WebDav, która daje możliwość edycji layoutu sklepów abonamentowych za pomocą lokalnych edytorów kodu (np. Note++, Sublime etc.) oraz Ajax API, który umożliwia dodawanie elementów do koszyka, wysyłanie zamówień i pobieranie innych informacji o koszyku bez odświeżania strony (i wiele więcej),
  • Edycja kodu źródłowego i funkcjonalności: stale rozwijamy naszą bazę aplikacji dostępną w AppStore, gdzie Deweloperzy mają możliwość tworzenia publicznych i prywatnych aplikacji za pomocą nowoczesnego interfejsu REST API. Z przedsiębiorcami o sprecyzowanych wymaganiach współpracuje nasz dział Shoper Premium, który zajmuje się indywidualnymi wdrożeniami,
  • Rozbudowana wyszukiwarka: w najbliższych aktualizacjach zostanie wprowadzona zaawansowana wyszukiwarka w Panelu administracyjnym sklepu oraz na froncie sklepów.

Możliwości platformy SaaS

Hosting

Sklep działa na autoskalowalnej i unikalnej infrastrukturze, dzięki czemu automatycznie dopasowuje swoją wydajność do bieżącego ruchu i obciążenia. Sklep jest chroniony przed zagrożeniami typu DDoS a reakcje na sytuacje krytyczne są podejmowane w czasie rzeczywistym.

W przypadku wyboru usługi Shoper Premium: Sklep korzysta dodatkowo z technologii Premium Cache, która nawet 10-krotnie przyspiesza wczytywanie się stron.

Aktualizacje

Aktualizacje oprogramowania Shoper wydawane są w cyklu trzytygodniowym. Sklepy w modelu abonamentowym na bieżąco otrzymują nową wersję oprogramowania.

Wsparcie techniczne i biznesowe

Doświadczona i dyspozycyjna infolinia techniczna jest dostępna dla każdego użytkownika wersji SaaS. Do dyspozycji jest również dział Customer Success, gdzie możesz skorzystać z profesjonalnego wsparcia na każdym etapie prowadzenia e-biznesu, a w przypadku wyboru usługi Shoper Premium – dedykowanego opiekuna technicznego i pierwszeństwo na infolinii.

Shoper Kampanie i Płatności

Z poziomu Panelu administracyjnego sklepu oferujemy dostęp do zintegrowanych płatności i możliwości zarządzania swoim budżetem reklamowym w Google Ads.

Progressive Web App

Sklep nie musi mieć swojej wersji mobilnej, by wygodnie wyświetlać się na urządzeniach mobilnych – wystarczy tylko, że ma zainstalowany szablon RWD i skorzysta z możliwości PWA. Po aktywacji usługa pozwala na dodanie skrótu na pulpicie telefonu bezpośrednio do sklepu, co przyśpiesza ładowanie stron. Strona sklepowa przyjmuje formę aplikacji i jest pobierana do pamięci telefonu, dzięki czemu może działać także w trybie offline.

Jak wygląda migracja sklepu na platformę SaaS?

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakie funkcje LT można wykorzystać w sklepie w modelu abonamentowym?
  • Co oferuje platforma SaaS?
  • Jak przebiega proces przenoszenia sklepu z licencji samodzielną na SaaS?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Dane kontaktowe

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności