eRaty Santander Consumer Bank S.A.: Konfiguracja i aktywacja płatności
Waluty obsługiwane w integracji to: PLN.
Minimalna wartość koszyka dla jakiej może być zrealizowana sprzedaż ratalna to 100 zł.
Pamiętaj, że konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta sprzedawcy w Santander Consumer Bank S.A., nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta sprzedawcy Santander Consumer Bank S.A. będącego elementem Shopera.
Integracja jest możliwa po podpisaniu przez ciebie bezpośredniej umowy o współpracy w zakresie sprzedaży ratalnej z Santander Consumer Bank S.A. Po zawarciu umowy z Santander Consumer Bank S.A otrzymasz unikalny Numer Punktu Sprzedaży (ID sprzedawcy), który pozwoli na skuteczną aktywację usługi.
Jeśli jesteś zainteresowany uruchomieniem eRat w swoim sklepie i zawarciem umowy z Santander Consumer Bank S.A. wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj.
Aktywuj „eRaty” Santander Consumer Bank S.A.
Jedna z najlepszych dostępnych w Polsce usług kredytowych dla klientów obecna także na Shoper. Pozwól klientom kupować, korzystając ze sprawdzonych metod ratalnych. Wystarczy zawrzeć umowę z Santander Consumer Bank S.A. oraz aktywować eRaty w sklepie Shoper.
eRaty Santander Consumer Bank S.A. to:
- natychmiastowa weryfikacja zdolności kredytowej klienta (on-line)
- wysoki wskaźnik akceptowalności wniosków kredytowych
- elastyczna oferta kredytowa, dopasowana do potrzeb klientów
- szybki przelew do e-sklepu należności za zakup klienta
Konfiguracja usługi
- Upewnij się, że posiadasz umowę o współpracy w zakresie sprzedaży ratalnej z Santander Consumer Bank S.A. (patrz: wstęp artykułu). Jeżeli jeszcze jej nie posiadasz wypełnij ten formularz kontaktowy.
- W panelu administracyjnym sklepu przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Z rekomendowanych rozwiązań wybierz eRaty Santander Consumer Banku
- W zakładce Dane Podstawowe aktywuj płatność i wskaż walutę PLN. Niżej, według własnych preferencji możesz edytować także Komunikat potwierdzenia zamówienia oraz Komunikat email.
Znacznik {payment_form} jest niezbędnym elementem Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu eRaty Santander Consumer Bank S.A. w celu sfinalizowania zamówienia
- W zakładce Ustawienia eRaty Santander Consumer Bank S.A. wprowadź:
- swoje ID sprzedawcy (Numer Punktu Sprzedaży nadany przez bank, znajdziesz go w umowie z bankiem),
- swój kontaktowy adres e-mail,
- pola Numer telefonu i Wariant sklepu są opcjonalne.
ZAPISZ zmiany u dołu strony
- Pamiętaj, aby utworzoną metodę płatności eRaty Santander Consumer Bank S.A. połączyć z właściwą formą dostawy, zgodnie z informacjami podanymi tutaj. Do formy płatności eRaty Santander Consumer Bank dodaj wszystkie możliwe dostawy (włącznie z odbiorem osobistym).
Jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper przedstawiliśmy w wideoporadniku: