Opineo – gotowa integracja
- Przejdź do zakładki Dodatki i Integracje > Inne Integracje, następnie wybierz opcję Konfiguracja zakładce Opineo
- Wprowadź identyfikator publiczny usługi Opineo, dostępny jest on do pobrania z panelu Opineo, po spełnieniu określonych przez usługodawcę warunków
Jeśli masz już konto Opineo, znajdziesz swój identyfikator publiczny w panelu klienta. W przeciwnym razie, załóż konto Opineo.
- Uzupełnij treść pola zgody na wysłanie prośby o opinię. Proponowana przez nas treść:
„Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail oraz informacji o złożonym przeze mnie zamówieniu do Opineo (Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.), w celu poznania mojej opinii na temat zakupu w sklepie internetowym „mojsklep.com”, która zostanie opublikowana w serwisie Opineo.pl”
To pole będzie pojawiało się w przypadku każdego typu zamówienia, razem z polem regulaminu. Nie jest ono domyślnie zaznaczone ani obowiązkowe, aby zrealizować zamówienie. - Wprowadź ilość dni roboczych, po przekroczeniu których od utworzeniu zamówienia, wysłana zostanie prośba o wystawienie opinii na temat zakupów w naszym sklepie
Dopuszczalny przedział to od 0 do 30 dni. W przypadku braku parametru przyjmujemy wartość 0. Prosimy o poprawne oszacowanie czasu, po którym klienci otrzymują zamówienia – to zwiększa szanse na wystawienie opinii.
- Informację o tym czy klient podczas składania zamówienia zaznaczył dedykowaną zgodę można zweryfikować w podglądzie na liście zamówień, podglądzie zamówienia oraz w jego edycji
Informacja ta oznacza jedynie, że klient zaznaczył zgodę Opineo. Nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem odebrania przez system Opineo informacji o konieczności wysłania zgody do klienta. Jeżeli identyfikator publiczny jest błędny lub konto nie spełnia określonych przez Opineo warunków to żądanie nie zostanie wysłane.