Aplikacja Premium: Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima – SellIntegro
WAŻNE! Aplikacja Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima dostępna jest tylko dla sklepów w pakiecie Premium.
- W jakim celu przeprowadza się integrację sklepu Shoper z Comarch ERP Optima?
- Jak zainstalować aplikację Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima?
- Od czego rozpoczyna się konfigurację wtyczki?
- Dodatkowe materiały informacyjne
- Wideo: integracje z Shoper do systemu Comarch ERP Optima
- Powiązane artykuły na temat systemu Comarch ERP Optima
W jakim celu przeprowadza się integrację sklepu Shoper z Comarch ERP Optima?
Integracja ma na celu sprawne i płynne połączenie oprogramowania automatyzującego procesy obsługi sprzedaży w Internecie. Dzięki integracji możliwe staje się m.in.:
- automatyczne przesyłanie zamówień z platform e-commerce do systemu ERP,
- automatyczne wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych,
- automatyczne aktualizowanie cen i stanów magazynowych,
- zwiększenie liczby obsługiwanych zamówień bez konieczności rozszerzania załogi pracowników.
Usługa działa na bieżąco oraz w tle, tzn. wszelkie działania zapisywane są na żywo i nie wymagają podejmowania aktywności ze strony użytkownika. Intuicyjny interfejs pozwala obserwować i kontrolować wszelkie procesy zachodzące w firmie, w tym ile wpłynęło zamówień, ile wystawiono faktur oraz ile paczek zostało wysłanych.
Do działania integracji potrzebujesz wolnej licencji Kasa/bank, Handel lub Kasa/bank Plus i Handel Plus.
Instalacja wtyczki Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima



Konfiguracja / edycja scenariusza wtyczki Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima
Po przejściu do scenariusza połącz się z kontem SellIntegro.

Jeśli nie masz jeszcze konta SellIntegro, możesz je założyć klikając w miejscu zaznaczonym czerwoną ramką na poniższym zrzucie.

WAŻNE! Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora. Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.
Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza). Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.

Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).
Dodatkowe materiały informacyjne
- Instrukcja integracji Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima,
- Instalacja EndPoint SellIntegro,
- Połączenie konta Shoper z SellIntegro.
Wideo: integracje z Shoper do systemu Comarch ERP Optima
Obejrzyj film instruktażowy o integracji dla e-commerce na YouTube.
Powiązane artykuły na temat systemu Comarch ERP Optima
Zobacz aplikacje komplementarne:
- Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do sklepu Shoper,
- Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do Shoper.
Warto zapamiętać!
- Co umożliwia integracja sklepu Shoper z systemem Comarch Optima?
- Jak pobrać aplikację Przesyłanie zamówień z Shoper do Comarch ERP Optima?
- Jak uzupełnić konfigurację wtyczki Comarch Optima – integracja zamówień?
- Jakie inne materiały pomocą ci w zintegrowaniu sklepu Shoper z Comarch ERP Optima?
- Wideo poradnik: jak przesłać zamówienia ze sklepu do systemu Comarch Optima?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o integracji z Comarch Optima?