Aplikacja Premium: Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo Pro – SellIntegro

Data publikacji: 29 stycznia 2021 Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2024

WAŻNE! Aplikacja Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO dostępna jest tylko dla sklepów w pakiecie Shoper Premium.

W jakim celu przeprowadza się integrację sklepu Shoper z systemem Subiekt Nexo PRO?

Integracja ma na celu sprawne i płynne połączenie oprogramowania automatyzującego procesy obsługi sprzedaży w Internecie. Dzięki integracji możliwe staje się m.in.:

  • automatyczne przesyłanie zamówień z platform e-commerce do systemu ERP,
  • automatyczne wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych,
  • automatyczne aktualizowanie cen i stanów magazynowych,
  • zwiększenie liczby obsługiwanych zamówień bez konieczności rozszerzania załogi pracowników.

Usługa działa na bieżąco oraz w tle, tzn. wszelkie działania zapisywane są na żywo i nie wymagają podejmowania aktywności ze strony użytkownika. Intuicyjny interfejs pozwala obserwować i kontrolować wszelkie procesy zachodzące w firmie, w tym ile wpłynęło zamówień, ile wystawiono faktur oraz ile paczek zostało wysłanych.

Do działania integracji potrzebujesz nazwy użytkownika i hasła dostępu do bazy danych SQL oraz wolnej licencji stanowiska operatora. Dodatek Sfera jest wbudowany w Subiekt Nexo Pro.

Instalacja aplikacji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje (A) > Aplikacje (B) i wyszukaj: Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO na liście, a następnie kliknij przycisk: ZAINSTALUJ APLIKACJĘ (C).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO
Rys 1. Zintegruj sklep internetowy z Subiekt Nexo PRO, aby automatycznie przesyłać zamówienia do systemu ERP.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO
Rys 1. Zintegruj sklep internetowy z Subiekt Nexo PRO, aby automatycznie przesyłać zamówienia do systemu ERP.
Zapoznaj się z opisem aplikacji, zaakceptuj regulamin Appstore (A) i kliknij zielony przycisk: Zamawiam (B).
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Instalacja
Rys 2. Etap wyboru płatności i zamawiania abonamentu aplikacji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Instalacja
Rys 2. Etap wyboru płatności i zamawiania abonamentu aplikacji w Panelu administracyjnym sklepu Shoper.
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona gotowa do działania w zakładce: Dodatki i integracje (A) > Moje aplikacje (B). Kliknij przycisk konfiguracji / edycji scenariusza (C) pokazany na obrazku poniżej.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO
Rys 3. Po instalacji zacznij od skonfigurowania scenariusza przesyłania zamówień ze sklepu Shoper do systemu ERP.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO
Rys 3. Po instalacji zacznij od skonfigurowania scenariusza przesyłania zamówień ze sklepu Shoper do systemu ERP.

Konfiguracja / edycja scenariusza wtyczki Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO

Po przejściu do scenariusza połącz się z kontem SellIntegro.

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Połączenie z kontem SellIntegro
Rys 4. Przykładowy komunikat o braku połączenia z kontem SellIntegro w aplikacji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Połączenie z kontem SellIntegro
Rys 4. Przykładowy komunikat o braku połączenia z kontem SellIntegro w aplikacji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO.

Jeśli nie masz jeszcze konta SellIntegro, możesz je założyć klikając w miejscu zaznaczonym czerwoną ramką na poniższym zrzucie.

Strona główna SellIntegro > Formularz logowania > Nowe konto
Rys 5. Utwórz konto SellIntegro, aby dokończyć integrację zamówień w sklepie internetowym Shoper.
Strona główna SellIntegro > Formularz logowania > Nowe konto
Rys 5. Utwórz konto SellIntegro, aby dokończyć integrację zamówień w sklepie internetowym Shoper.

WAŻNE! Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora. Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.

Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza). Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Scenariusz
Rys 6. Przejdź do konfiguracji działania aplikacji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Scenariusz
Rys 6. Przejdź do konfiguracji działania aplikacji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO.

Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Konfiguracja
Rys 7. Sprawdzanie konfiguracji przed uruchomieniem integracji sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO.
Panel administracyjny sklepu > Dodatki i integracje > Moje aplikacje > Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO > Konfiguracja
Rys 7. Sprawdzanie konfiguracji przed uruchomieniem integracji sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).

Dodatkowe materiały informacyjne

Więcej informacji na temat instalacji i obsługi aplikacji znajdziesz w:

Wideo: integracje z Shoper do systemu Comarch ERP Optima

Obejrzyj film instruktażowy o integracji dla e-commerce na YouTube.

Wideo poradnik: przesyłanie zamówień ze sklepu Shoper do Subiekt Nexo PRO

Powiązane artykuły na temat systemu Subiekt Nexo PRO

Zobacz aplikacje komplementarne:

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakie są zalety łączenia sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO?
  • Jak pobrać wtyczkę Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO?
  • Jak połączyć konto w SellIntegro i uzupełnić konfigurację?
  • Jakie inne materiały pomocą ci w integracji sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO?
  • Wideo poradnik: jak przesłać zamówienia ze sklepu Shoper do Subiekt Nexo PRO?
  • Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o systemie Subiekt Nexo PRO?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności