Aplikacja Premium: Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo Pro – SellIntegro
WAŻNE! Aplikacja Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO dostępna jest tylko dla sklepów w pakiecie Shoper Premium.
- Cel integracji sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO
- Jak zainstalować aplikację Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO?
- Od czego rozpoczyna się konfigurację integracji zamówień?
- Informacje o połączeniu konta SellIntegro ze sklepem Shoper
- Wideo: jak zintegrować sklep z systemem Subiekt Nexo PRO
- Podobne aplikacje komplementarne w sklepie na platformie Shoper
W jakim celu przeprowadza się integrację sklepu Shoper z systemem Subiekt Nexo PRO?
Integracja ma na celu sprawne i płynne połączenie oprogramowania automatyzującego procesy obsługi sprzedaży w Internecie. Dzięki integracji możliwe staje się m.in.:
- automatyczne przesyłanie zamówień z platform e-commerce do systemu ERP,
- automatyczne wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych,
- automatyczne aktualizowanie cen i stanów magazynowych,
- zwiększenie liczby obsługiwanych zamówień bez konieczności rozszerzania załogi pracowników.
Usługa działa na bieżąco oraz w tle, tzn. wszelkie działania zapisywane są na żywo i nie wymagają podejmowania aktywności ze strony użytkownika. Intuicyjny interfejs pozwala obserwować i kontrolować wszelkie procesy zachodzące w firmie, w tym ile wpłynęło zamówień, ile wystawiono faktur oraz ile paczek zostało wysłanych.
Do działania integracji potrzebujesz nazwy użytkownika i hasła dostępu do bazy danych SQL oraz wolnej licencji stanowiska operatora. Dodatek Sfera jest wbudowany w Subiekt Nexo Pro.
Instalacja aplikacji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO



Konfiguracja / edycja scenariusza wtyczki Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO
Po przejściu do scenariusza połącz się z kontem SellIntegro.

Jeśli nie masz jeszcze konta SellIntegro, możesz je założyć klikając w miejscu zaznaczonym czerwoną ramką na poniższym zrzucie.

WAŻNE! Posiadanie konta Sellintegro nie jest obowiązkowe i nie wpływa na działanie integratora. Zwróć jednak uwagę na możliwe korzyści:
– powiązanie sklepu Shoper z kontem SellIntegro przyspiesza działanie supportu,
– umożliwia ewentualne uruchomienie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez SellIntegro,
– posiadanie konta jest bezpłatne i może posłużyć do dodatkowych integracji oraz dostęp m.in. CloudPrint,
– konto możesz założyć w dowolnym momencie działania aplikacji.
Pracę z aplikacją rozpocznij od edycji konfiguracji (scenariusza). Dzięki szczegółowym ustawieniom scenariusza dostosujesz działanie aplikacji do swoich potrzeb i specyfiki działalności.

Po uzupełnieniu wszystkich pól w scenariuszu w dolnej części strony znajdziesz przycisk: Sprawdź konfigurację. W razie problemów elementy wymagające uzupełnienia podświetlą się na czerwono.

Po prawidłowym uzupełnieniu scenariusza będzie możliwe pobranie integratora (EndPoint).
Dodatkowe materiały informacyjne
Więcej informacji na temat instalacji i obsługi aplikacji znajdziesz w:
- Instrukcja integracji Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO,
- Instalacja EndPoint SellIntegro,
- Połączenie konta Shoper z SellIntegro.
Wideo: integracje z Shoper do systemu Comarch ERP Optima
Obejrzyj film instruktażowy o integracji dla e-commerce na YouTube.
Powiązane artykuły na temat systemu Subiekt Nexo PRO
Zobacz aplikacje komplementarne:
- Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt Nexo PRO do Shoper,
- Aktualizacja cen z aktualnego cennika z Subiekt Nexo PRO do Shoper.
Warto zapamiętać!
- Jakie są zalety łączenia sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO?
- Jak pobrać wtyczkę Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt Nexo PRO?
- Jak połączyć konto w SellIntegro i uzupełnić konfigurację?
- Jakie inne materiały pomocą ci w integracji sklepu Shoper z Subiekt Nexo PRO?
- Wideo poradnik: jak przesłać zamówienia ze sklepu Shoper do Subiekt Nexo PRO?
- Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o systemie Subiekt Nexo PRO?