Autoryzacja kodem weryfikacyjnym w podglądzie zamówienia

Data publikacji: 22 kwietnia 2021 Ostatnia aktualizacja: 16 października 2024

Jak udostępnić klientowi bez konta zamówienie poprzez link?

Jeżeli udostępniasz kupującym w sklepie możliwość składania zamówienia bez konieczności rejestracji konta, możesz aktywować dodatkową opcję, która wysyła do kupujących niezarejestrowanych zakodowany link z możliwością podglądu zamówienia i etapów jego realizacji.

Aktywacja tej opcji jest korzystna zarówno dla kupujących, jak i dla ciebie. Kupujący na każdym etapie mogą sprawdzić stan zamówienia, a ty ograniczasz liczbę dodatkowych zapytań o status jego realizacji.

Opcje: Zezwól na zakup niezarejestrowanym oraz Udostępnij zamówienie poprzez link (D) znajdują się w zakładce: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Zamówienia i koszyk (C) w sekcji: Składanie i realizacja zamówień.

Aktywujesz je, przesuwając dostępny suwak w prawo i zapisując zmiany (E) u dołu strony.

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Składanie i realizacja zamówień > Link
Rys 1. Udostępnij klientom możliwość zakupu w sklepie Shoper bez zarejestrowanego konta.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Składanie i realizacja zamówień > Link
Rys 1. Udostępnij klientom możliwość zakupu w sklepie Shoper bez zarejestrowanego konta.

WAŻNE! Aby zamówienie w formie linku zostało wysłane do klienta niezarejestrowanego, w e-mailu automatycznym dostępnym w zakładce: Wygląd i treści (A) > Szablony wiadomości automatycznych (B) > E-maile do klientów sklepu > Zamówienie – potwierdzenie (C), zamieszczona musi być taka przykładowa treść wraz ze znacznikami (D).

Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Zamówienie - potwierdzenie > Treść HTML
Rys 2. Zamieszczanie linku do podglądu zamówienia w treści wiadomości e-mail.
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Zamówienie - potwierdzenie > Treść HTML
Rys 2. Zamieszczanie linku do podglądu zamówienia w treści wiadomości e-mail.

Jak edytować wysyłaną wiadomość e-mail z kodem weryfikacyjnym do klienta?

Wiadomość wysyłająca link z kodem dostępna jest w zakładce: Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > E-maile do klientów sklepu > Kod weryfikacyjny (podgląd zamówienia).

Użycie kodu weryfikacyjnego w sklepie internetowym

Rozwijaj swój sklep internetowy, integrując go z Allegro za pośrednictwem Apilo! Połącz swoje kanały sprzedaży i zarządzaj nimi z jednego miejsca.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak aktywować możliwość składania zamówienia bez konieczności rejestracji konta w sklepie?
  • Jak zmienić treść wiadomości e-mail wysyłającej kod weryfikacyjny do linku z zamówieniem?
  • W jaki sposób klient składa zamówienie bez rejestracji?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności