Dodanie do newslettera podczas składania zamówienia

Data publikacji: 21 marca 2016 Ostatnia aktualizacja: 14 maja 2024

Podczas składania zamówienia, klient może wyrazić zgodę na dodanie swojego adresu mailowego do bazy mailingowej. Po wrażeniu takiej zgody sklep wysyła potwierdzenie dodania do bazy mailingowej oraz automatycznie dodaje adres mailowy klienta do bazy subskrybentów.

Newsletter – aktywacja zapisu do bazy mailingowej w sklepie Shoper

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Zamówienia i koszyk (C). W sekcji Składanie i realizacja zamówień zaznacz opcję: Dodaj możliwość zapisania się do newslettera w procesie zakupowym i rejestracji (D) i ewentualnie uzupełnij: Uwagi prawne (E), które będą wyświetlać się pod polem typu checkbox.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Składanie i realizacja zamówień
Rys 1. Aktywuj zapis klientów do newslettera podczas składania i realizacji zamówień w sklepie.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > Składanie i realizacja zamówień
Rys 1. Aktywuj zapis klientów do newslettera podczas składania i realizacji zamówień w sklepie.

Możliwość zapisu do newslettera pojawi się jako pole dodatkowe w dwóch miejscach:

Strona sklepu Shoper > Rejestracja klienta > Zapis do newslettera
Rys 2. Przy rejestracji konta w sklepie możesz zapisać się do newslettera.
Strona sklepu Shoper > Rejestracja klienta > Zapis do newslettera
Rys 2. Przy rejestracji konta w sklepie możesz zapisać się do newslettera.
  • w procesie zakupowym w koszyku.
Strona sklepu Shoper > Koszyk > Krok 2 Twoje dane > Zapis do newslettera
Rys 3. W drugim kroku składania zamówienia możesz zdecydować, czy chcesz zapisać się do newslettera.
Strona sklepu Shoper > Koszyk > Krok 2 Twoje dane > Zapis do newslettera
Rys 3. W drugim kroku składania zamówienia możesz zdecydować, czy chcesz zapisać się do newslettera.

Po zaznaczeniu pola: Zapisz się do newslettera zostanie wysłany do klienta mail potwierdzający z linkiem do potwierdzenia zapisu. Treść tej wiadomości, wraz z możliwością jej modyfikacji znajdziesz w zakładce: Wygląd i treści (A) > Szablony wiadomości automatycznych (B) > Subskrypcja – dodanie (C).
Checkbox zapisu do newslettera będzie zawsze widoczny dla niezalogowanych klientów (nawet jeśli są już zapisani do newslettera) i niezarejestrowanych.

Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Subskrypcja - dodanie
Rys 4. W tym miejscu możesz zmienić wiadomość e-mail wysyłaną do nowych subskrybentów.
Panel administracyjny sklepu > Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Subskrypcja - dodanie
Rys 4. W tym miejscu możesz zmienić wiadomość e-mail wysyłaną do nowych subskrybentów.

Powiązane artykuły na temat bazy mailingowej w sklepie Shoper

Może zainteresować cię również poniższy artykuł Centrum pomocy związany z newsletterem w sklepie Shoper:

Nie zapomnij o promowaniu swojego sklepu online! Shoper Kampanie prowadzą do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce i wzrostu rozpoznawalności twojej firmy.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak włączyć opcję zapisu do bazy mailingowej w procesie zakupowym i rejestracji?
  • Jakie artykuły zawierają inne przydatne informacje o newsletterze w sklepie?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności