Jak dodać artykuł na bloga?
Prowadzenie bloga w sklepie internetowym na platformie Shoper
Oprogramowanie Shoper umożliwia prowadzenie bloga, co daje Ci możliwość umieszczania aktualności np. na temat nowości w asortymencie, informacji z życia firmy czy też poradników opisujących jak prawidłowo korzystać z danego produktu itp.
Odpowiednie treści związane z profilem Twojej działalności zamieszczane na blogu, wpływają pozytywnie na pozycjonowanie strony sklepu, dlatego warto z tej możliwości skorzystać.
- Więcej informacji: jak prowadzić blog w interfejsie sklepu Shoper?
Dodawanie nowego wpisu do bloga



Dane podstawowe:
- Tytuł wpisu,
- Autora,
- Datę opublikowania wpisu,
- Miejsce wyświetlania wpisu (strona główna / moduł),
- Kategorię wpisu,
- Tagi wpisu,
- Zdjęcie wpisu,
- Skróconą treść wpisu (HTML/Edytor),
- Główną treść wpisu (HTML/Edytor).
Komentarze:
- Zarządzanie komentarzami.

Pozycjonowanie:
- Tytuł strony,
- Meta description – opis SEO,
- Meta keywords – słowa kluczowe,
- Ustawienie własnego adresu URL wpisu.

Pliki:
- Zarządzanie plikami.

Dodatkowe funkcje bloga w kontekście SEO
Blog jest najlepszym miejscem dla działań content marketingowych, pozwala tworzyć unikalne i wartościowe treści, które wspierają pozycjonowanie całej strony sklepu.
- Więcej informacji: jak zoptymalizować blog za pomocą dodatkowych ustawień SEO?
Spraw, by proces zwrotów i reklamacji był równie przyjemny dla Twoich klientów, jak dla Ciebie. Z aplikacją Shoper Zwroty obsługa tych procesów staje się prosta i wygodna.
Warto zapamiętać!
- Jak zarządzać wbudowanym blogiem na stronie sklepu Shoper?
- Jak dodać artykuł blogowy z poziomu Panelu administracyjnym sklepu?
- Na jakie ustawienia bloga zwrócić uwagę dla lepszego pozycjonowania?