Jak zmienić hasło klientowi?
Administrator po zalogowaniu do Panelu administracyjnego sklepu ma możliwość wyszukania konta zarejestrowanego klienta w celu jego edycji (np. zmiana hasła dostępu).
Zmiana hasła na koncie klienta w Panelu administracyjnym sklepu


Dodanie klienta z poziomu Panelu administracyjnego sklepu
Klienci standardowo sami zakładają swoje konta przez formularz na stronie sklepu. Są jednak sytuacje w których administrator musi dodać nowego klienta własnoręcznie np. podczas składania zamówienia telefonicznego przez danego klienta po raz pierwszy.
W takiej sytuacji postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Poprawianie błędnych danych klienta do dostawy
W pewnych sytuacjach, administrator musi ręcznie dodać lub zamienić dane klienta na zamówieniu.
Aby to zrobić, należy postępować według instrukcji podanej poniżej:
Warto zapamiętać!
- jak z poziomu Panelu administracyjnego sklepu zmienić hasło klienta,
- jak zarządzać nowymi klientami w systemie Shoper,
- jak wprowadzić zmiany w danych wysyłkowych klienta.