Jak ustawić domyślnego operatora płatności odroczonych PayPo?

Data publikacji: 5 lipca 2024 Ostatnia aktualizacja: 9 lipca 2024

Jednym z kanałów płatności dostępnych w usłudze Shoper Płatności jest PayPo, czyli serwis płatności odroczonych. Możesz zdecydować, za pośrednictwem której z bramek płatniczych (Autopay lub Przelewy24) chcesz udostępniać płatności odroczone swoim klientom. 

Wyboru domyślnego operatora płatności odroczonych PayPo możesz dokonać jedynie w sytuacji, w której obie bramki płatnicze są aktywne w twoim sklepie i mają aktywny kanał płatności PayPo

Jak włączyć domyślną obsługę płatności odroczonych PayPo w bramce Autopay?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C), a następnie kliknij: Autopay (D) na liście aktywnych form płatności, aby przejść do edycji ustawień bramki.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Autopay
Rys 1. Przejdź do edycji formy płatności Autopay
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Autopay
Rys 1. Przejdź do edycji formy płatności Autopay
W zakładce: Ustawienia Shoper Płatności (A), z rozwijanej listy: Operator usługi PayPo wybierz: Autopay (B), a następnie kliknij: ZAPISZ (C).
Ustawienia Autopay - wybór domyślnego operatora PayPo
Rys 2. Ustaw Autopay jako domyślnego operatora PayPo
Ustawienia Autopay - wybór domyślnego operatora PayPo
Rys 2. Ustaw Autopay jako domyślnego operatora PayPo

Jak włączyć domyślną obsługę płatności odroczonych PayPo w bramce Przelewy24?

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C), a następnie kliknij: Przelewy24 (D) na liście aktywnych form płatności, aby przejść do edycji ustawień bramki.

Aby aktywować PayPo w Przelewy24, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem: pomoc@shoper.pl.

Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy > Przelewy24
Rys 3. Przejdź do edycji ustawień Przelewy24
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy > Przelewy24
Rys 3. Przejdź do edycji ustawień Przelewy24
W zakładce: Ustawienia Shoper Płatności (A), z rozwijanej listy: Operator usługi PayPo wybierz: Przelewy24 (B), a następnie kliknij: ZAPISZ (C).
Ustawienia Przelew24 wybór domyślnego operatora PayPo
Rys 4. Ustaw Przelewy24 jako domyślnego operatora PayPo
Ustawienia Przelew24 wybór domyślnego operatora PayPo
Rys 4. Ustaw Przelewy24 jako domyślnego operatora PayPo

Jak włączyć wyświetlanie baneru PayPo w karcie produktu?

Niezależnie od tego, którą bramkę płatniczą wybierzesz do domyślnej obsługi kanału płatności odroczonych PayPo, zalecane jest włączenie wyświetlania baneru PayPo informującego o tym, że ten kanał płatności jest dostępny w sklepie. Może to wpłynąć pozytywnie na wzrost konwersji, ze względu na stale rosnącą popularność tej metody płatności.

Zaloguj się do Panelu administracyjnego sklepu.
Przejdź do zakładki Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy płatności (C), a następnie kliknij: Przelewy24 lub Autopay (D), aby przejść do edycji ustawień bramki domyślnie obsługującej płatności odroczone PayPo.
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Autopay i Przelewy24
Rys 5. Przejdź do ustawień tego operatora, który został wybrany jako domyślny operator PayPo
Panel administracyjny sklepu > Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności > Autopay i Przelewy24
Rys 5. Przejdź do ustawień tego operatora, który został wybrany jako domyślny operator PayPo
W zakładce: Ustawienia Shoper Płatności (A), ustaw aktywny suwak: Wyświetl baner PayPo na Karcie Produktu (B), a następnie kliknij: ZAPISZ (C).
Ustawienia Shoper Płatności - włączanie baneru PayPo na karcie produktu
Rys 6. Włącz wyświetlanie baneru PayPo na karcie produktu
Ustawienia Shoper Płatności - włączanie baneru PayPo na karcie produktu
Rys 6. Włącz wyświetlanie baneru PayPo na karcie produktu
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Proces ustawiania domyślnego operatora płatności odroczonych PayPo
  • Sposób na wyświetlenie banera PayPo w karcie produktu
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności