Jesteś w najlepszych rękach! Teraz w Shoper obsługa klienta 24/7
Możesz odpoczywać na wakacjach, możesz spać wygodnie – w Shoper dbamy o Twój sklep i jego bezpieczeństwo non stop, a od teraz także prowadzimy dla pakietów Premium całodobową obsługę klienta. Jesteś w najlepszych rękach, serio.
W Shoper od zawsze zależy nam na bezpieczeństwie i jak najwyższym standardzie oferowanych przez nas usług. Serwery, łącza, transfery – to wszystko bierzemy na siebie. Ciebie nie muszą zajmować kwestie techniczne.

Jesteś w Shoper, sprzedawaj spokojnie!
Każdego dnia, nad poprawnym działaniem naszych sklepów, czuwają najlepsi specjaliści. Monitorujemy platformę Shoper 24h/dobę, dbamy o jej bezpieczeństwo przez wszystkie dni tygodnia. Zapewniamy pewny backup, codzienne kopie zapasowe danych oraz gwarantujemy niezawodność i dostępność usługi przez 99,9% czasu.
Dodatkowo, niedawno podjęliśmy współpracę z firmą Atman. Uruchamiamy dwa nowe centra przetwarzania danych i zwiększamy moc obliczeniową naszej platformy Shoper. Konsekwentnie inwestujemy w rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej, aby kupujący i sprzedający w polskim internecie mieli zawsze bezpieczny i szybki dostęp do danych oraz najwyższy komfort przeprowadzania transakcji.
W Shoper dbamy o Ciebie i Twój sklep internetowy jak nikt inny
Jako pierwsza polska platforma e-commerce, wprowadzamy teraz jeszcze całodobową obsługę klienta. Nieustanny monitoring prowadzimy dla wszystkich sklepów internetowych Shoper, klienci Premium mogą dodatkowo korzystać z obsługi poza standardowymi godzinami pracy naszego DOK-u. Oznacza to, że posiadając pakiet Premium możesz skontaktować się z nami telefonicznie oraz mailowo o dowolnej porze.
Tutaj jesteśmy dla Ciebie
- Monitoring platformy i bezpieczeństwa Twojego sklepu 24/7,
- Standardowa obsługa klienta: poniedziałek-piątek, godz. 8-18 (ale zgłoszenie możesz nam wysłać o każdej porze – odpowiadamy na nie najszybciej jak to możliwe),
- Dla klientów Premium: obsługa klienta 24/7 (kontakt telefoniczny z nr telefonu przypisanego do licencji sklepu Premium. Jeżeli potrzebujesz dodać kolejny numer, skontaktuj się z opiekunem technicznym swojego sklepu Shoper Premium).

Wierzymy, dzięki nowym usługom i usprawnieniom, prowadzenie sklepu i sprzedaży online na platformie Shoper będzie dla naszych klientów jeszcze wygodniejsze. Jeśli jesteś zainteresowany/a usługą Premium i całodobową obsługą klienta, koniecznie skontaktuj się z nami. Czekamy na Twoje pytania pod adresem premium@shoper.pl.
Czym jest sklep w jakości Premium?
Shoper Premium to usługa, która pozwala dużym i zaawansowanym biznesom spokojnie sprzedawać w kanale online. W nowoczesnej, całkowicie bezpiecznej infrastrukturze łączymy najlepsze rozwiązania technologiczne branży e-commerce z elastycznością oraz wygodną obsługą.
Jeśli więc:
- prowadzisz duży sklep i potrzebujesz rozwiązań, które rosną razem z Tobą,
- prowadzisz średnią firmę, ale masz duże ambicje i plany na rozwój,
- chcesz rozszerzyć działalność o zagraniczne rynki lub inne kanały sprzedaży,
- masz nietypowe potrzeby i wysokie wymagania,
- nie zadowalasz się standardami i szukasz najlepszych narzędzi do sprzedaży…
…usługa Premium jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź tutaj wszystkie korzyści, jakie daje Ci przejście na Premium.
Chcesz uzyskać wsparcie 24/7 w pakiecie Standard? Wystarczy, że skontaktujesz się z nami na pomoc@shoper.pl.
Warto zapamiętać!
- Jak Shoper dba o bezpieczeństwo e-sklepu?
- Co zyskujesz dzięki całodobowej obsłudze klienta w Shoper?
- Jak działa monitoring i wsparcie Shoper?
- Jakie korzyści daje sklep w jakości Premium?