Jesteś w najlepszych rękach! Teraz w Shoper obsługa klienta 24/7

Data publikacji: 9 maja 2022 Ostatnia aktualizacja: 13 lutego 2025

Możesz odpoczywać na wakacjach, możesz spać wygodnie – w Shoper dbamy o Twój sklep i jego bezpieczeństwo non stop, a od teraz także prowadzimy dla pakietów Premium całodobową obsługę klienta. Jesteś w najlepszych rękach, serio.

W Shoper od zawsze zależy nam na bezpieczeństwie i jak najwyższym standardzie oferowanych przez nas usług. Serwery, łącza, transfery – to wszystko bierzemy na siebie. Ciebie nie muszą zajmować kwestie techniczne.

Jakie wsparcie prowadzi Shoper dla sklepów Premium?
Rys 1. Jak Shoper dba o bezpieczeństwo platformy sklepowej?
Jakie wsparcie prowadzi Shoper dla sklepów Premium?
Rys 1. Jak Shoper dba o bezpieczeństwo platformy sklepowej?

Jesteś w Shoper, sprzedawaj spokojnie!

Każdego dnia, nad poprawnym działaniem naszych sklepów, czuwają najlepsi specjaliści. Monitorujemy platformę Shoper 24h/dobę, dbamy o jej bezpieczeństwo przez wszystkie dni tygodnia. Zapewniamy pewny backup, codzienne kopie zapasowe danych oraz gwarantujemy niezawodność i dostępność usługi przez 99,9% czasu.

Dodatkowo, niedawno podjęliśmy współpracę z firmą Atman. Uruchamiamy dwa nowe centra przetwarzania danych i zwiększamy moc obliczeniową naszej platformy Shoper. Konsekwentnie inwestujemy w rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej, aby kupujący i sprzedający w polskim internecie mieli zawsze bezpieczny i szybki dostęp do danych oraz najwyższy komfort przeprowadzania transakcji.

W Shoper dbamy o Ciebie i Twój sklep internetowy jak nikt inny

Jako pierwsza polska platforma e-commerce, wprowadzamy teraz jeszcze całodobową obsługę klienta. Nieustanny monitoring prowadzimy dla wszystkich sklepów internetowych Shoper, klienci Premium mogą dodatkowo korzystać z obsługi poza standardowymi godzinami pracy naszego DOK-u. Oznacza to, że posiadając pakiet Premium możesz skontaktować się z nami telefonicznie oraz mailowo o dowolnej porze.

Tutaj jesteśmy dla Ciebie

  • Monitoring platformy i bezpieczeństwa Twojego sklepu 24/7,
  • Standardowa obsługa klienta: poniedziałek-piątek, godz. 8-18 (ale zgłoszenie możesz nam wysłać o każdej porze – odpowiadamy na nie najszybciej jak to możliwe),
  • Dla klientów Premium: obsługa klienta 24/7 (kontakt telefoniczny z nr telefonu przypisanego do licencji sklepu Premium. Jeżeli potrzebujesz dodać kolejny numer, skontaktuj się z opiekunem technicznym swojego sklepu Shoper Premium).
Usługa Premium dla właścicieli rozbudowanych sklepów
Rys 2. Jakie korzyści daje pakiet Premium dla e-sprzedawców?
Usługa Premium dla właścicieli rozbudowanych sklepów
Rys 2. Jakie korzyści daje pakiet Premium dla e-sprzedawców?

Wierzymy, dzięki nowym usługom i usprawnieniom, prowadzenie sklepu i sprzedaży online na platformie Shoper będzie dla naszych klientów jeszcze wygodniejsze. Jeśli jesteś zainteresowany/a usługą Premium i całodobową obsługą klienta, koniecznie skontaktuj się z nami. Czekamy na Twoje pytania pod adresem premium@shoper.pl.

Czym jest sklep w jakości Premium?

Shoper Premium to usługa, która pozwala dużym i zaawansowanym biznesom spokojnie sprzedawać w kanale online. W nowoczesnej, całkowicie bezpiecznej infrastrukturze łączymy najlepsze rozwiązania technologiczne branży e-commerce z elastycznością oraz wygodną obsługą.

Jeśli więc:

  • prowadzisz duży sklep i potrzebujesz rozwiązań, które rosną razem z Tobą,
  • prowadzisz średnią firmę, ale masz duże ambicje i plany na rozwój,
  • chcesz rozszerzyć działalność o zagraniczne rynki lub inne kanały sprzedaży,
  • masz nietypowe potrzeby i wysokie wymagania,
  • nie zadowalasz się standardami i szukasz najlepszych narzędzi do sprzedaży…

…usługa Premium jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź tutaj wszystkie korzyści, jakie daje Ci przejście na Premium.

Chcesz uzyskać wsparcie 24/7 w pakiecie Standard? Wystarczy, że skontaktujesz się z nami na pomoc@shoper.pl.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak Shoper dba o bezpieczeństwo e-sklepu?
  • Co zyskujesz dzięki całodobowej obsłudze klienta w Shoper?
  • Jak działa monitoring i wsparcie Shoper?
  • Jakie korzyści daje sklep w jakości Premium?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności