Oto dlaczego potrzebujesz Messengera w swoim sklepie

Data publikacji: 12 sierpnia 2016 Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2025

Wyobraź sobie aplikację, za pomocą której porozumiewa się ze sobą kilka miliardów ludzi na całym świecie. Piszą krótkie wiadomości, wysyłają zdjęcia, dzwonią za darmo. I otrzymują od Ciebie informacje o zamówieniach oraz nowych ofertach w sklepie. Niemożliwe? A jednak.

Shoper sklep Messenger

W 2015 roku, według danych eMarketera, Messenger był zdecydowanie najpopularniejszą aplikacją pośród mobilnych komunikatorów. Korzystało z niego 37% globalnych użytkowników, co stanowi wynik znacznie wyższy od popularności WhatsAppa (33%), Skype’a (21%) oraz Line’a (10%).

Sami autorzy aplikacji chwalą się, że każdego miesiąca korzysta z niej ponad miliard ludzi z całego świata, co stanowi zdecydowanie największy zasięg jeśli chodzi o aplikacje mobilne oferujące wymianę informacji za pomocą urządzeń przenośnych. Co miesiąc również, użytkownicy Messengera przesyłają sobie nawzajem kilka miliardów wiadomości i blisko 20 miliardów zdjęć oraz multimediów.

Najczęściej po aplikację sięgają właściciele iPhone’ów i urządzeń firmy Apple, ale szybko rośnie grono użytkowników Androidów, którzy także przesiadają się z popularnych SMSów na wiadomości przesyłane za pośrednictwem Messengera – w połowie 2016 roku liczono ich również w miliardach.

W Polsce z Messengera korzysta dziennie średnio 49% internautów, spędzając z nim przynajmniej 10 minut na dobę. Z takim rezultatem jesteśmy lepsi m.in. od Włochów, Niemców i Austriaków, a już gonimy już kraje azjatyckie – z Filipinami (59% użytkowników) na czele.

Messenger_Shoper

Czy te liczby nie działają na Twoją wyobraźnię? Załóżmy, że Twój sklep internetowy, że Twój pomysł na biznes, mógłby teraz skorzystać z tak dużego i wciąż rosnącego zasięgu. Że mógłbyś docierać ze swoją ofertą do najdynamiczniej rozwijającej się społeczności użytkowników mobilnych aplikacji i urządzeń przenośnych. Nie przez telefon, którego i tak niewielu odbierze, nie przez mejla, którego wielu w spamie nie znajdzie, ale właśnie przez Messengera – mógłbyś tak dziękować klientom za złożone zamówienie, mógłbyś informować ich o nowościach w sklepie, albo szybko i sprawnie odpowiadać na nurtujące ich pytania.

To zresztą już jest możliwe – nasza platforma wprowadziła w swoich sklepach komunikator Shoper Messenger, za pomocą którego dotrzesz z ofertą do większej liczby użytkowników internetu.

Robimy to pośród platform e-commerce jako pierwsi w Polsce, otwierając biznesy naszych klientów na zupełnie nowe możliwości. Jeśli jeszcze nim nie jesteś, nadarza się świetna okazja, by się o tym przekonać.

Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności