Opineo – gotowa integracja
Zbieranie opinii o produktach i sklepie internetowym
Nieważne, jakie produkty sprzedajesz, klienci szukają o nich opinii. Są one zaraz za ceną, decydującym argumentem o zakupie w danym sklepie. Opinie jako czynnik weryfikujący wiarygodność sklepu, wskazuje od 50%* do 74%** respondentów. Im jest ich więcej, tym zaufanie jest większe.
- Więcej informacji: jak zachęcić klientów do wystawiania opinii w sklepie?
Jak skonfigurować gotową integrację Opineo w sklepie Shoper?

- Wprowadź: Identyfikator publiczny (A) usługi Opineo. Dostępny jest on do pobrania z panelu Opineo, po spełnieniu określonych przez usługodawcę warunków.
Jeśli masz już konto Opineo, znajdziesz swój identyfikator publiczny w panelu klienta. W przeciwnym razie, załóż konto Opineo.
- Uzupełnij: Tekst pola zgody na wysłanie prośby o opinię (B). To pole będzie pojawiało się w przypadku każdego typu zamówienia, razem z polem regulaminu. Nie jest ono domyślnie zaznaczone ani obowiązkowe, aby zrealizować zamówienie.
Proponowana przez nas treść: „Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail oraz informacji o złożonym przeze mnie zamówieniu do Opineo (Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.), w celu poznania mojej opinii na temat zakupu w sklepie internetowym „mojsklep.com”, która zostanie opublikowana w serwisie Opineo.pl”
- Wprowadź ilość dni roboczych (C), po przekroczeniu których od utworzeniu zamówienia, wysłana zostanie prośba o wystawienie opinii na temat zakupów w naszym sklepie.
WAŻNE! Dopuszczalny przedział to: od 0 do 30 dni. W przypadku braku parametru przyjmujemy wartość 0. Prosimy o poprawne oszacowanie czasu, po którym klienci otrzymują zamówienia – to zwiększa szanse na wystawienie opinii.


Informacja ta oznacza jedynie, że klient zaznaczył zgodę Opineo. Nie jest to równoznaczne z potwierdzeniem odebrania przez system Opineo informacji o konieczności wysłania zgody do klienta. Jeżeli identyfikator publiczny jest błędny lub konto nie spełnia określonych przez Opineo warunków to żądanie nie zostanie wysłane.

Zachęcamy także do zapoznania się z ofertą aplikacji Shoper Regulaminy, która przygotuje za Ciebie pakiet niezbędnych dokumentów przygotowanych przez prawników.
Dostępne systemy do zbierania opinii o sklepie
Mogą zainteresować Cię również instrukcje związane z integracjami innych systemów zbierania opinii o sklepie:
- Jak skonfigurować usługę Wiarygodne Opinie w Shoper?
- Jak aktywować Opinie konsumenckie Google?
- Jak dodać aplikację Getreview do sklepu Shoper?
- Jak zainstalować aplikację TrustMate?
- Jak użyć aplikację Rating Captain Opinie w swoim sklepie?
Warto zapamiętać!
- Dlaczego warto zbierać opinie w sklepie internetowym i jak to robić?
- Jak zintegrować sklep internetowy Shoper z zewnętrzną usługą Opineo?
- Jak jeszcze można pozyskać opinie o swoim sklepie?