Optymalizacja Shoper Kampanii Google Ads przez Shoper Kampanie

Data publikacji: 10 października 2020 Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2024

Najwyższy status partnera Google PREMIER

Nad twoją kampanią czuwają wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii dla e-commerce.

Posiadamy także status CSS Google Premium Partner, czyli najwyższy przyznawany firmie współpracującej z Google, który jest gwarancją wysokiej jakości prowadzonych przez nas kampanii.

Nad wszystkimi procesami twoich reklam czuwają doświadczeni specjaliści.

Zautomatyzowane procesy w ramach Shoper Kampanie

W trosce o generowanie jak najlepszych wyników udało nam się zautomatyzować proces zakładania kont reklamowych, aby mieć pewność, że zespół zajmujący się optymalizacją kampanii, będzie mógł wykorzystać 100% czasu i uwagi na optymalizowanie twojej kampanii.

  • założenie konta reklamowego (Google Ads, Google Merchant Center),
  • pobieranie produktów do kampanii z twojego sklepu (feed produktowy),
  • stworzenie podstawowych atrybutów reklamy (pobranie ceny, nazwy produktu, kosztów wysyłki, nazwy sklepu, zdjęć produktu, itd.),
  • zebranie danych na temat potencjału produktów – dzięki temu, że sklep jest na naszej platformie, znamy jego historię zakupową i możemy optymalizować kampanię, już od samego początku, zgodnie z potencjałem sprzedażowym poszczególnych produktów i kategorii produktów,
  • generowanie słów kluczowych – pobierane są bezpośrednio z twojego sklepu (z pliku produktowego), rolę słów kluczowych w kampanii pełnią nazwy i opisy produktów w twoim sklepie.

WAŻNE! Nie są to słowa kluczowe w tym samym rozumieniu co przy reklamach tekstowych w Google!

Podnieś efektywność swojej Shoper Kampanii i skorzystaj z naszych artykułów pomocy i zobacz jak poprawnie tworzyć tytuły i opisy produktów:

Nad czym czuwają nasi specjaliści Google Ads?

  • stworzenie struktury kampanii,
  • podział produktów w kampanii,
  • optymalizacja stawek, tak by obniżać koszty prowadzenia kampanii, jednocześnie zachowując konkurencyjność w stosunku do innych sklepów, które chcą się wyświetlać na te same zapytania,
  • optymalizacja kampanii na podstawie bestsellerów,
  • analiza konkurencyjności i monitorowanie rentowności kampanii,
  • bieżące zmiany dotyczące poprawy efektywności,
  • wdrażanie nowych rozwiązań,
  • zwiększanie zasięgu reklam,
  • analiza słów kluczowych,
  • wykluczanie zapytań, które nie generują konwersji. 
  • dostosowanie stawek za kliknięcie odpowiednio do skuteczności:
    • na urządzeniach mobilnych i desktopach,
    • w poszczególnych porach dnia  tygodnia,
    • nowych i powracających użytkowników.

Optymalizacja kampanii po stronie zespołu Shoper Kampanie

Optymalizujemy kampanię pod kątem zdarzeń w sklepie, im więcej transakcji było w sklepie przed uruchomieniem kampanii, tym sprawniej przebiega ten proces. 

W pierwszych tygodniach kampanii pozyskujemy nowych użytkowników i tworzymy listy remarketingowe. Kampania remarketingu dynamicznego zostaje włączona, gdy odpowiednio duża liczba użytkowników odwiedzi twój sklep.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jakiego rodzaju status partnera Google posiada Shoper?
  • Czy Shoper Kampanie oferują zautomatyzowane rozwiązania?
  • Jakie elementy kampanii Google Ads są nadzorowane przez zespół Shoper?
  • Czym dokładnie zajmuje się zespół Shoper podczas optymalizacji Google Ads?
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności