Pokaż konsumentom, że o nich dbasz
25 grudnia 2014 roku weszły w życie nowe regulacje prawne w zakresie sprzedaży na odległość. Zmiany dotyczą trzech głównych obszarów: obowiązków informacyjnych, wymogów formalnych związanych z zawieraniem umów na odległość oraz prawa odstąpienia od umowy. Naturą ustaw i regulacji jest zmiana – zatem aby bezpiecznie prowadzić swój e-biznes należy być na bieżąca z tymi zagadnieniami.
Ponieważ od wprowadzenia nowego prawa minęły już 3 tygodnie na pewno masz sporo pytań i wątpliwości. Dla przypomnienia – aby pomóc Ci przystosować swój sklep do wymogów ustawy przygotowaliśmy:
- Specjalny poradnik, który pomaga dostosować sklep do wymogów ustawy. Można go pobrać tutaj: PORADNIK.
- Webinar omawiający nadchodzące zmiany.
- Odpowiedzi na dotąd zgłoszone pytania.
Przez ostatnie tygodnie analizowaliśmy zgłoszenia związane z aspektami prawnymi w prowadzeniu e-sklepu. Na podstawie poruszanych przez użytkowników Shoper problemów i zgłaszanych potrzeb stworzyliśmy listę obszarów, które wymagają obsługi prawnej. Prawnicy z portalu Prokonsumencki.pl przygotowali dwa pakiety:
Co zyskuję zamawiając pakiet prawny?
Ponieważ prawo to skomplikowana materia – dobrze jest ją powierzyć profesjonalistom i mieć pewność, że prowadzony przez nas biznes jest dostosowany do aktualnie obowiązujących zapisów i żadna zmiana nas nie zaskoczy.
Gwarancja opieki prawnej daje niezwykły komfort pracy. Jako właściciel sklepu możesz swobodnie zajmować się sprzedażą bez konieczności dodatkowego troszczenia się o te kwestie. Ponadto wybierając jeden z dwóch pakietów otrzymujesz certyfikat „Sklep Prokonsumencki”. Dla kupujących to gwarancja prowadzenia przejrzystej polityki sprzedaży i budowania zaufania wśród klientów, co będzie miało odzwierciedlenie w zainteresowaniu danym sklepem internetowym.
Wybrany pakiet prawny można zamówić tutaj: PORADY PRAWNE.
W przypadku pytań skontaktuj się z nami.