Storefront: Dlaczego moduł się nie wyświetla?

Data publikacji: 19 marca 2024 Ostatnia aktualizacja: 27 grudnia 2024

Zarządzanie modułem w szablonie Storefront

Storefront to technologia, która z założenia ma umożliwiać każdemu użytkownikowi sklepu internetowego Shoper, zbudować piękny i funkcjonalny szablon graficzny bez znajomości języka HTML, CSS czy JavaScript.

Kupujący odczują wyraźną różnicę w wyglądzie i w łatwości obsługi sklepów, natomiast właściciele sklepów otrzymają szereg nowych możliwości przy konfigurowaniu szablonu.

Storefront oferuje większą liczbę gotowych modułów typu drag&drop, które łatwo umieścić na stronie. Moduły te można konfigurować, dostosowując ich widoczność na różnych urządzeniach oraz korzystać z dodatkowych funkcji. Więcej informacji o zarządzaniu modułami znajdziesz w instrukcji:

Problemy z wyświetlaniem modułu w układzie strony

Istnieje możliwość, że pomimo umieszczenia modułu w układzie strony i zapisaniu zmian w edytorze, dany moduł zamiast zawartości wyświetla tzw. zaślepkę, a na stronie sklepu nie jest on w ogóle widoczny.

Widok karty produktu w Shoper Visual Editor

Przykład karty produktu w Shoper Visual Editor
Rys 1. Przykładowa karta produktu w układzie Shoper Visual Editor.
Przykład karty produktu w Shoper Visual Editor
Rys 1. Przykładowa karta produktu w układzie Shoper Visual Editor.

Widok karty produktu w Storefront

Przykład karty produktu w Shoper Storefront
Rys 2. Przykładowa karta produktu w nowym edytorze Shoper Storefront.
Przykład karty produktu w Shoper Storefront
Rys 2. Przykładowa karta produktu w nowym edytorze Shoper Storefront.

Potencjalne przyczyny braku wyświetlania modułu

  • Wprowadzono zmiany w konfiguracji modułu, z powodu których jego zawartość nie może być wyświetlona. W ustawieniach modułu Ilość i dostępność sprawdź, czy włączono wyświetlanie opcji: Wyświetl pole „ilość” oraz Wyświetl status dostępności.
  • Moduł oczekuje na dostarczenie danych z systemu, np.: moduł Bestsellery (jeśli wybrano okres 7 ostatnich dni na zakwalifikowanie produktu jako bestseller, a od 8 dni nie było zamówień w sklepie, to żaden produkt nie zostanie oznaczony jako bestselleri moduł pozostanie pusty), Promocje (produkty w cenie promocyjnej nie będą wyświetlane na stronie, jeśli promocja jeszcze się nie rozpoczęła lub już zakończyła, mimo tego, że produkty w cenach regularnych są wyświetlane normalnie).
  • Moduł oczekuje na dostarczenie danych przez administratora sklepu, np.: moduł Produkty powiązane lub moduł Bestsellery (jeśli wybrano ręczne oznaczanie produktów jako bestseller, a w rzeczywistości administrator ich nie oznaczył), moduł Podkategorie/Filtry (nie włączono opcji „Pokaż w opcjach przeglądania” w ustawieniach grupy atrybutów lub nie określono kategorii, w której atrybuty pod postacią filtrów mają być wyświetlane).
  • Moduł nie jest widoczny dla konkretnego produktu wyświetlanego w podglądzie na żywo, ze względu na stan dostępności tego produktu, np. produkt jest niedostępny dlatego moduł: Dodaj do koszyka/ulubionych się nie wyświetli.
Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • jak dodać, edytować lub usunąć moduł w szablonie Storefront,
  • różnice w wyglądzie karty produktu w Shoper Visual Editor oraz Storefront,
  • przyczyny nie wyświetlania dodanego modułu na stronach sklepu Shoper.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności