Umieszczenie pliku do pobrania w sklepie
WAŻNE! Od 1.08.2020 zmienia się sposób dostępu do plików. Katalog FTP zostaje zastąpiony protokołem WebDAV. Więcej informacji znajdziesz w artykule: Co to WebDAV?
Jak wgrać pliki na serwer swojego sklepu Shoper?
Umożliwienie klientowi pobrania pliku ze sklepu Shoper wymaga w pierwszej kolejności umieszczenia pliku na serwerze.
Jeśli nie posiadasz dostępu do FTP skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: bok@shoper.pl.
Nazwa pliku nie może zawierać polskich znaków, spacji oraz znaków specjalnych i powinna być pisana małymi literami. Plik: Przykładowy plik.pdf należy nazwać: przykladowy_plik.pdf.
Jeśli plik pojawił się na liście – to został już umieszczony na serwerze.
Wstawianie linku do pliku na podstronie sklepu Shoper
Następnie w wybranym miejscu w sklepie Shoper umieść link do pliku:
Dla przykładowego sklepu: pomoc.shoparena.pl i pliku: przykladowy_plik.pdf link wygląda tak: http://pomoc.shoparena.pl/upload/przykladowy_plik.pdf.
Po zamknięciu okna wstawiana łącza, zapisz zmiany, które wprowadziłeś przy pomocy edytora.
Warto zapamiętać!
- Jak przesłać wybrany plik na serwer sklepu Shoper?
- Jak wstawić łącze do pliku znajdującego się w treści opisu produktu lub strony informacyjnej?