Z Shoplo na Shoper: zobacz, jak przeniósł się do nas sklep PanBrand.pl
Wykorzystaj przeniesienie sklepu z platformy Shoplo na Shoper jako zmianę na lepsze. Zobacz, jak to zrobił sklep internetowy PanBrand.pl.

Zmiana oprogramowania sklepu internetowego to często spore wyzwanie. I także obawy. Ale warto je przełamać dokładnie sprawdzając, jakie korzyści daje przejście z Shoplo na Shoper. Właściciele sklepów Shoplo mogli korzystać najpierw z wykonania migracji testowej na oprogramowanie Shoper, a następnie – po skonfigurowaniu wyglądu i ustawień sklepu – migracji finalnej.
Skorzystał już z tej opcji sklep PanBrand.pl, który sprzedaje – tu cytat – ciuchy uszyte z zajawki. Bo “życie to żart, przez który trzeba przejść z uśmiechem na ustach i w stylowych ciuszkach. Choć nie bierzemy życia na serio, tę markę traktujemy śmiertelnie poważnie” – jak czytamy na stronie sklepu. My także i z wielką radością witamy ją na pokładzie.
Czy miałeś obawy przed przenosinami z Shoplo na Shoper?
Mateusz z PanBrand.pl: Były obawy, ale wrażenia mam pozytywne. Troszczycie się o klientów Shoplo. Wczoraj uczestniczyłem w webinarze, codziennie dostaję od Was telefon, dostaję wiadomości.
Wydawało mi się, że to będzie zmiana na minus – że rozpadnie się design sklepu, że dostęp do danych będzie jakiś niepełny, a panel będzie nieczytelny. A jest, myślę, że dość intuicyjny. Widzę, że panel Shopera jest dużo bardziej rozbudowany, mam w nim więcej możliwości.

Jak oceniasz nowy wygląd sklepu?
Nawet lepiej niż poprzedni. Na pewno podoba mi się bardziej to, w jaki sposób wyświetla się galeria zdjęć, szczegóły, a także układ strony produktu, który jest bardziej złożony, ułożony. To są szczegóły, szczególiki, ale podoba mi się to wszystko bardziej. Wygląd to schludnie.
- Zobacz szablon graficzny, z którego skorzystał sklep PanBrand.pl
- Sprawdź nowe szablony, które możesz wykorzystać po przenosinach na Shoper

Czy migracja testowa była dla Was pomocna?
Tak, migracja była bardzo pomocna. Muszę się jeszcze ze wszystkim zapoznać, przeklikać, ale na tym etapie jestem zadowolony z przenosin, tak. Kontakt też jest świetny. Dzwonicie do nas codziennie, dopytujecie, czy wszystko jest OK. Naprawdę bardzo się staracie.
Chcesz już zmigrować swój sklep na Shoper? Zapraszamy do kontaktu z dedykowanym działem obsługi: tel. (12) 444 68 32, e-mail: witaj@shoper.pl.
Warto zapamiętać!
- Historia migracji sklepu internetowego panbrand.pl na platformę Shoper.