Sprzedawaj więcej dzięki Amazon Ads
Zadbaj o swoją widoczność w najpopularniejszym na świecie serwisie Amazon. Skorzystaj z reklam i zwiększ sprzedaż swoich produktów.
Ile to kosztuje?
Kampania Amazon Ads na dobry początek
od
1190 zł
netto
Najważniejszy w naszym modelu współpracy jest zwrot z inwestycji.
Nasz model rozliczeniowy to:
3% prowizji od wygenerowanej sprzedaży, ale nie mniej niż 1190 zł netto.
Z gwarancją optymalnych stawek - bez ryzyka przepłacenia.
Prosty przykład:
- Inwestujesz 4000 zł w kampanię (budżet na reklamy)
- Kampania wypracuje np. 50 000 zł przychodu
- 50 000 zł x 3% = 1500 zł - tyle zapłacisz prowizji od wygenerowanej wartości sprzedaży z kampanii
Regulaminy
Dowiedz się więcej
Na czym polega reklama Amazon Ads?
Kampanie Amazon Ads, nazywane też Sponsored Products, są zazwyczaj rozliczane w modelu PPC, czyli Pay Per Click (opłata za kliknięcie). W tym prostym rozwiązaniu płaci się za kliknięcie w reklamę przekierowującą na produkt dostępny na Amazonie.
Jest to efektywne i obecnie najczęściej wykorzystywane narzędzie do promocji produktów. Korzystanie z niego wymaga jednak doświadczenia i zaangażowania, aby było skuteczne i finansowo opłacalne.
Jakie są rodzaje reklam Amazon Ads?
Najprostszą i najczęściej wybieraną formą reklamy są Sponsored Products, które wyświetlają się na słowa kluczowe pasujące do opisu twojego produktu.
Kolejnym rodzajem reklamy jest Product Display Ads, które wyświetlane są w specjalnie wyzanoczonych miejscach. Opcja ta dostępna jest tylko dla uczestników programu Amazon Vendor. Są również reklamy Sponsored Brands, ale tu warunkiem jest posiadanie własnej marki.
Czwartym sposobem reklamowania swoich produktów na Amazon jest Display&Video Ads. W tym przypadku reklamy wyświetlają się na stronie głównej Amazon oraz na podstronach kategorii produktowych. Tego rodzaju reklamy przeznaczone są jednak tylko dla największych sprzedawców.
Gdzie wyświetlą się moje reklamy?
Wszystkie kampanie Amazon Ads wyświetlane są na stronach Amazon. To, w jakim miejscu się znajdą, zależy od wybranego formatu reklamy. Można je znaleźć zarówno w listingach, na stronach produktowych, jak i na podstronach kategorii produktów.
Co to są reklamy Sponsored Products?
Reklama Sponsored Products to inaczej reklama sponsorowana. Promuje ona określony produkt w wynikach wyszukiwania i na określonych stronach produktów. Po kliknięciu w reklamę Sponsored Products klient zostaje przekierowany na stronę z daną ofertą.
Co to jest buy box?
Buy box to specjalne miejsce na platformie Amazon, gdzie pojawia się najlepsza oferta spośród wszystkich dostępnych dla danego produktu. Ta wyróżniająca się ramka znajduje się z prawej strony witryny produktowej i ma dwa istotne dla każdego sprzedawcy przyciski: "Dodaj do koszyka" oraz "Kup teraz".
Na jakich rynkach prowadzone są kampanie Amazon Ads?
Nie ma ograniczeń dotyczących prowadzenia kampanii Sponsored Products. Przygotujemy je i poprowadzimy zgodnie z twoimi potrzebami i oczekiwaniami - zarówno na rynku europejskim, jak i amerykańskim.
Czy mogę wybrać produkty do kampanii reklamowych Amazon Ads?
Zawsze konsultujemy z tobą produkty, które będziemy reklamować na Amazon i doradzamy, które z nich najlepiej pokazać potencjalnym klientom. Bierzemy pod uwagę twoje cele biznesowe i sprzedażowe.
Czy muszę być klientem Shoper, aby korzystać z obsługi kampanii reklamowych Amazon Ads?
Nie. Zarówno klienci Shoper, jak i sprzedawcy, którzy mają aktywną sprzedaż w serwisie Amazon, mogą liczyć na naszą pomoc w obsłudze kampanii Amazon Ads.
Jakie warunki należy spełnić, aby móc uruchomić kampanie reklamowe na Amazon?
Aby rozpocząć z nami współpracę w zakresie reklam Amazon Ads, musisz mieć aktywne konto sprzedawcy oraz aktywne oferty produktowe. Wówczas będziemy mogli przygotować dla ciebie strategię oraz wdrożyć kampanię w modelu Pay Per Click.
Ile trwa uruchomienie kampanii Amazon Ads?
Kampanie Amazon Ads uruchamiamy do 5 dni od rozpoczęcia współpracy. Czas wystartowania kampanii ze swoją ofertą zależy od jej dostępności (produktu, który chcesz reklamować) i jej wyświetlania w buy box.
Prowizja od prowadzonych kampanii wynosi 3% netto od sprzedaży brutto wygenerowanej z kampanii reklamowych, ale nie mniej 1490 zł miesięcznie.
Jaki jest koszt prowadzenia kampanii?
Wszystkie kampanie prowadzimy w najkorzystniejszym z możliwych modeli rozliczeń, czyli systemie prowizyjnym. W praktyce oznacza to, że koszt kampanii Amazon Ads, jaki poniesiesz, uzależniony jest od wyników sprzedażowych wygenerowanych bezpośrednio z reklam.
Prowizja za prowadzone kampanie wynosi 3% netto od sprzedaży brutto wygenerowanej z reklam, ale nie mniej niż 1490 zł miesięcznie.
Jaki budżet należy przeznaczyć na reklamy Amazon Ads?
Wspólnie z tobą ustalimy budżet, jaki warto przeznaczyć na kampanie. Za reklamę płacisz tylko wtedy, gdy twój potencjalny klient w nią kliknie (Pay Per Click). Na cenę kliknięcia składają się wybrane słowa kluczowe oraz budżet, jaki chcesz przeznaczyć promocję swoich produktów.
Minimalny budżet to 5 euro dziennie. Warto jednak pamiętać, że inwestując w reklamę minimalny budżet, może być ona mało konkurencyjna na tle innych reklam, zwłaszcza twoich bezpośrednich konkurentów.
Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon?
Jeśli nie wiesz, jak reklamować swoje produkty z Amazon Ads, chętnie Ci w tym doradzimy i przeprowadzimy przez ten proces! Aby zdobyć więcej informacji, możesz do nas zadzwonić pod numer +48 732 123 574 lub wysłać wiadomość na adres service@selium.eu.
Kto będzie prowadził moje reklamy?
Kampanie reklamowe prowadzi zespół certyfikowanych ekspertów, którzy specjalizują się w reklamach na marketplace’ach. Selium ma m.in. tytuł Amazon Service Partner oraz Amazon Ads Verified Partner. Nasi specjaliści zdają też rokrocznie egzaminy Sponsored Ads Certification.
Gdzie mogę sprawdzić wyniki kampanii Amazon PPC?
Przebieg kampanii Amazon PPC widzisz bezpośrednio w swoim panelu Seller Central. Umawiamy z tobą również cykliczne spotkania, podczas których omawiamy wyniki reklamowe. Raz w miesiącu otrzymujesz od nas raport z wynikami kampanii.
Czy mogę zdobyć dodatkowe środki i zwiększyć budżet na reklamę Amazon Ads?
Tak. Shoper dzięki współpracy ze swoimi partnerami ma ofertę usług finansowych dla e-biznesów. Środki pozyskane dzięki dodatkowemu finansowaniu możesz przeznaczyć na reklamę, również na Amazon Ads. Minimum formalności, szybkie decyzje i atrakcyjna oferta dopasowana do potrzeb sklepu internetowego to zalety usługi Shoper Finansowanie. Dowiedz się o niej więcej.
Przetestuj sklep internetowy Shoper przez 14 dni za darmo
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.