Zmniejsz liczbę porzuconych koszyków i przekonaj niezdecydowanych klientów.
Daj klientom możliwość natychmiastowego kontaktu telefonicznego
Odbieraj do 30% więcej połączeń dzięki mechanizmom wzywającym do akcji – widget (słuchawka), pop-up (wyskakujące okienko) i exit pop-up (okienko pojawiające się przy próbie opuszczenia strony). Dodatkowe animacje widgetu zachęcają do kliknięcia i skontaktowania się z obsługą w Twoim sklepie.
Zmniejsz liczbę porzuconych koszyków. Exit pop-up pojawia się zawsze wtedy, kiedy klient chce opuścić Twoją stronę internetową. Skutecznie zachęci do kontaktu, oferując pomoc lub dodatkowe gratisy. Exit pop-up zwiększa szansę na kontakt o 15%.
Nagrywaj i odsłuchuj rozmowy z klientami, doszkalaj pracowników, zwiększ efektywność pracy swojego działu. Weryfikuj pracę handlowców, sprawdzaj, które rozmowy zakończyły się sprzedażą i na ich podstawie twórz dodatkowe skrypty i instrukcje. Nagrywaj rozmowy wychodzące, przychodzące i typu callback.
Włącz tagowanie rozmów i badaj, które rozmowy zakończyły się sprzedażą lub rozwianiem wątpliwości u klienta. Porównuj tagowanie rozmów u swoich pracowników; zobacz, którzy z nich oddzwaniają najczęściej i mają najwięcej oznaczonych sprzedaży.
Integracja z Google Analytics pozwala na analizę historii połączeń, z podziałem na poszczególne kanały reklamowe. Pozwala porównać efekty dla każdego źródła ruchu. Optymalizuj koszty prowadzenia kampanii, sprawdzaj, z których kampanii dzwoni najwięcej klientów, wybieraj najlepsze kreacje. Pozyskane dane znajdziesz w Panelu usługi i w Google Analytics.
Zbierz wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu. Pozyskuj klientów, rozmawiaj z nimi, generuj sprzedaż a następnie automatycznie wysyłaj kontakty z odpowiednimi tagami do ulubionego systemu CRM lub Marketing Automation.
Jak rozpocząć korzystanie z aplikacji Callback24?
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep