Shoper Faktury i Magazyn to kompleksowy i wydajny program do fakturowania, obsługi magazynu, kontroli kosztów i prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR).
Integracja ze sklepem Shoper oszczędzi Twój czas dzięki automatyzacji:
wystawiania i wysyłania faktur,
generowania dokumentów magazynowych,
aktualizacji stanów magazynowych w sklepie.
Aplikacja umożliwia również fakturowanie zupełnie niezależnie od sklepu Shoper.
Shoper Faktury i Magazyn to:
Wygoda
intuicyjna obsługa i przyjazny interfejs,
infolinia i wsparcie techniczne dostępne dla każdego użytkownika,
dostęp online do programu z dowolnego miejsca,
pobieranie danych z GUS,
automatyczne obliczenia w formularzach.
Funkcjonalność
dostępne wszystkie typy faktur,
prowadzenie magazynu online - wyceny, inwentaryzacje, raport ruchu,
dostępne rejestry i ewidencje,
wystawienie JPK i wysyłka do Ministerstwa,
Księga Przychodów i Rozchodów.
Bezpieczeństwo
dane przechowywane na zabezpieczonych serwerach,
dodatkowe opcje finansowania (faktoring i raty dla klientów).
Shoper Faktury i Magazyn ma prostą i przejrzystą formę, która zdecydowanie ułatwia twoją codzienną pracę.
Tworzysz aplikacje? Chcesz usprawnić działanie sklepu internetowego? Dołącz do nas!