FAVI EXTRA to aplikacja dla sklepów internetowych na platformie Shoper, która umożliwia automatyczne połączenie z FAVI i zwiększa widoczność Twoich produktów. Jest to proste rozwiązanie, które pomoże Ci zbierać opinie użytkowników na temat sprzedawanych produktów i jakości usług Twojego e-sklepu.
Wprowadzając tę nową usługę, zwiększysz również pozycję swoich produktów w katalogu FAVI. Głównym celem tej funkcji jest poprawa doświadczeń klientów i stopniowe przełamywanie obaw i uprzedzeń dotyczących kupowania mebli online. Jednocześnie wierzymy, że wspólne doświadczenie będzie również ważną informacją zwrotną dla poprawy całego procesu zakupu.
Co zyskujesz dzięki aplikacji:
⬥ Głębsze połączenie z marką FAVI zwiększy konwersje i sprzedaż
⬥ Zyskasz lepszy wgląd w doświadczenia klientów i będziesz mógł ulepszyć swoje usługi.
⬥ Dobrze oceniane produkty będą faworyzowane w komunikacji kanałów marketingowych.
Jak działa FAVI EXTRA?
Konfiguracja
Po instalacji aplikacji należy wykonać kilka podstawowych kroków konfiguracji:
Klucz API i Tracking ID – dane dostępne u Twojego opiekuna w FAVI, należy je wprowadzić w ustawieniach aplikacji.
Aktywacja lub dezaktywacja integracji – możliwość włączenia lub wyłączenia połączenia z FAVI w dowolnym momencie.
Wybór kraju sklepu – określenie, z którą wersją językową FAVI ma być powiązany Twój sklep (np. PL, CZ, SK).
Funkcje aplikacji
Automatyczne przesyłanie zamówień – każde zrealizowane zamówienie w Shoperze jest automatycznie wysyłane do systemu FAVI.
Anulowanie zamówień – możliwość zarządzania zamówieniami bezpośrednio w panelu Shoper, z natychmiastową synchronizacją w FAVI.
Podgląd statusu synchronizacji – przy każdym zamówieniu można sprawdzić, czy zostało pomyślnie przesłane do FAVI EXTRA.
Obsługa
Aplikacja działa w pełni automatycznie, nie wymaga ręcznych interwencji. Wszystkie ustawienia można zmieniać w dowolnym momencie w panelu administracyjnym Shoper.