TIM SA to największy w Polsce hurtowy dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży.
Oferuje ponad 370 tys. produktów – od kabli i osprzętu, przez automatykę, po fotowoltaikę i pompy ciepła.
Dzięki integracji API klienci mogą szybko i wygodnie pobierać pełną bazę produktową wraz z cenami po rabacie, stanami magazynowymi i danymi technicznymi. Nowoczesne centrum logistyczne 3LP o powierzchni 75 000 m² zapewnia szybką realizację zamówień, nawet w 24h, a każdy klient biznesowy otrzymuje indywidualne wsparcie i dostęp do atrakcyjnych warunków handlowych.
TIM SA to sprawdzony i stabilny partner dla sklepów internetowych, eliminujący koszty magazynowania i ułatwiający sprzedaż produktów elektrotechnicznych.
Integracja Tim – sklep internetowy Shoper.pl
Integracja pozwala na integrację wszystkich produktów z Tim z wyjątkiem produktów dostępnych na zamówienie.Dane o produktach Tim aktualizuje raz dziennie.
Nowe produkty które zostały dodane do oferty Tim są tworzone w sklepie klienta i przypisywane do odpowiednich kategorii.
Jeżeli drzewko kategorii danego produktu istnieje w sklepie lub kategoria Tim została wcześniej przypisana w module do kategorii sklepu, produkt jest tworzony w danym drzewku. Jeżeli drzewko kategorii nie istnieje, to w sklepie tworzona jest kategoria „Zintegrujemy-Tim” do której następnie przypisywane jest drzewko kategorii tworzonego produktu.
Kategorię „Zintegrujemy-Tim” zalecamy ustawić jako ukrytą. Poza kategoriami, w sklepie tworzeni są producenci, atrybuty, jednostki oraz stawki VAT. W module dostępne są poniższe ustawienia do kontroli produktów:
Integracja pobiera aktualne ceny oraz stany magazynowe dla produktów z oferty Tim. Jeżeli Tim nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla istniejącego produktu (gdy na przykład został wycofany z oferty), produkt jest zaznaczany jako wycofany z oferty Tim. Więcej szczegółów w sekcjach poświęconych aktualizacji istniejących produktów oraz usuwaniu produktów Tim ze sklepu Shoper. Narzut oraz zaokrąglanie cen można ustawić w module w ustawieniach ogólnych:
Produkty które zostały zaktualizowane od momentu ostatniego uruchomienia synchronizacji (odstępy 10 minutowe), poprzez zmianę ceny, stanu magazynowego, kategorii lub zdjęcia produktu (w zależności od ustawień integracji) są aktualizowane na sklepie klienta. W przypadku, jeżeli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, stan magazynowy ustawiany jest na 0.
4. Usuwanie produktówProdukty które zostały wycofane z oferty Tim są usuwane ze sklepu po określonym czasie – maksymalnie do 30 dni – w zależności od ustawień wartości „Usuwanie wycofanych produktów” integracji w module. Platforma Shoper pozwala również na tworzenie przekierowań dla usuniętych produktów – opcja ta kontrolowana jest poprzez ustawienie „Twórz przekierowania dla usuniętych produktów” i pozwala na przekierowanie użytkownika do kategorii głównej usuniętego produktu po kliknięciu w link URL produktu.
Procentowy narzut można ustawić dla poszczególnego produktu, kategorii lub producenta. Narzuty producenta, kategorii oraz globalny można definiować dla poszczególnych przedziałów cenowych (np. 0 – 100: 5%, 101 – 1000: 3% itd.). Hierarchia narzutów wygląda następująco – im niższy numer na liście, tym większe „pierwszeństwo” narzutu:
Oznacza to, że jeżeli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, a jest przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep