Storefront

Integracja z Tim (hurtownia)

Dostarczamy integracje z hurtownią TIM.pl do twojego sklepu Shoper.pl

Pobieranie produktów:
  • – aktualizacja stanów magazynowych oraz cen co 10 minut! Robimy to najszybciej na rynku.
  • – Pobieramy nowe produkty, które pojawią się w ofercie hurtowni – raz na dobę.
  • – Usuwamy produkty, które znikają z oferty hurtowni na Twoim sklepie w określonym odstępie czasowym. Sprzedajesz to co faktycznie jest na hurtowni.
  • – szczegółowy opis funkcji znajdziesz poniżej:


TIM SA to największy w Polsce hurtowy dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży.

Oferuje ponad 370 tys. produktów – od kabli i osprzętu, przez automatykę, po fotowoltaikę i pompy ciepła.

Dzięki integracji API klienci mogą szybko i wygodnie pobierać pełną bazę produktową wraz z cenami po rabacie, stanami magazynowymi i danymi technicznymi. Nowoczesne centrum logistyczne 3LP o powierzchni 75 000 m² zapewnia szybką realizację zamówień, nawet w 24h, a każdy klient biznesowy otrzymuje indywidualne wsparcie i dostęp do atrakcyjnych warunków handlowych.

TIM SA to sprawdzony i stabilny partner dla sklepów internetowych, eliminujący koszty magazynowania i ułatwiający sprzedaż produktów elektrotechnicznych.

Hurtownia, działa w modelu tradycyjnym oraz dropshipping.



Integracja Tim – sklep internetowy Shoper.pl

Integracja pozwala na integrację wszystkich produktów z Tim z wyjątkiem produktów dostępnych na zamówienie.

  • 1. Tworzenie nowych produktów
  • Dane o produktach Tim aktualizuje raz dziennie.

    Nowe produkty które zostały dodane do oferty Tim są tworzone w sklepie klienta i przypisywane do odpowiednich kategorii.

    Jeżeli drzewko kategorii danego produktu istnieje w sklepie lub kategoria Tim została wcześniej przypisana w module do kategorii sklepu, produkt jest tworzony w danym drzewku. Jeżeli drzewko kategorii nie istnieje, to w sklepie tworzona jest kategoria „Zintegrujemy-Tim” do której następnie przypisywane jest drzewko kategorii tworzonego produktu.

    Kategorię „Zintegrujemy-Tim” zalecamy ustawić jako ukrytą. Poza kategoriami, w sklepie tworzeni są producenci, atrybuty, jednostki oraz stawki VAT. W module dostępne są poniższe ustawienia do kontroli produktów:

  • – Ukrywaj nowe produkty – Nowe produkty nie powinny być domyślnie aktywowane w sklepie.
  • – Uwzględnij cięte kable – Integracja uwzględnia cięte kable których cięcie może być dodatkowym kosztem. Więcej informacji w TIM.
  • – Tylko produkty dostępne w 24h – Integracja uwzględnia tylko produkty które są dostępne do wysyłki w maksymalnie 24h.
  • – Wyklucz produkty z magazynów zewnętrznych – Integracja uwzględnia tylko produkty dostępne z magazynu TIM.
  • – Tworzenie przyjaznych linków – Do produktów przypisywane będą przyjazne linki w celu SEO.


  • 2. Aktualizacja cen i stanów magazynowych Tim

    Integracja pobiera aktualne ceny oraz stany magazynowe dla produktów z oferty Tim. Jeżeli Tim nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla istniejącego produktu (gdy na przykład został wycofany z oferty), produkt jest zaznaczany jako wycofany z oferty Tim. Więcej szczegółów w sekcjach poświęconych aktualizacji istniejących produktów oraz usuwaniu produktów Tim ze sklepu Shoper. Narzut oraz zaokrąglanie cen można ustawić w module w ustawieniach ogólnych:

  • – Procent globalnego narzutu
  • – Procentowa wartość globalnego narzutu do kosztu bazowego produktu.
  • – Zaokrąglanie cen
  • – Format zaokrąglania wygenerowanych cen. Do wyboru opcje „do dziesiątek groszy w dół”, „do złotówek w dół”, „do złotówek w górę” oraz „do dziesiątek groszy w górę”.
  • – Narzuty można również definiować dla produktów, kategorii oraz producentów. Więcej informacji o narzutach w sekcji „Narzuty”.


  • 3. Aktualizacja istniejących produktów

    Produkty które zostały zaktualizowane od momentu ostatniego uruchomienia synchronizacji (odstępy 10 minutowe), poprzez zmianę ceny, stanu magazynowego, kategorii lub zdjęcia produktu (w zależności od ustawień integracji) są aktualizowane na sklepie klienta. W przypadku, jeżeli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, stan magazynowy ustawiany jest na 0.

    4. Usuwanie produktów

    Produkty które zostały wycofane z oferty Tim są usuwane ze sklepu po określonym czasie – maksymalnie do 30 dni – w zależności od ustawień wartości „Usuwanie wycofanych produktów” integracji w module. Platforma Shoper pozwala również na tworzenie przekierowań dla usuniętych produktów – opcja ta kontrolowana jest poprzez ustawienie „Twórz przekierowania dla usuniętych produktów” i pozwala na przekierowanie użytkownika do kategorii głównej usuniętego produktu po kliknięciu w link URL produktu.



    5. Narzuty

    Procentowy narzut można ustawić dla poszczególnego produktu, kategorii lub producenta. Narzuty producenta, kategorii oraz globalny można definiować dla poszczególnych przedziałów cenowych (np. 0 – 100: 5%, 101 – 1000: 3% itd.). Hierarchia narzutów wygląda następująco – im niższy numer na liście, tym większe „pierwszeństwo” narzutu:

  • – Narzut na produkt
  • – Narzut na producenta
  • – Narzut na kategorię
  • – Narzut globalny

  • Oznacza to, że jeżeli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, a jest przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.

    Tworzysz aplikacje? Chcesz usprawnić działanie sklepu internetowego?
    Dołącz do nas!

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności