Zasady działania:
Po wejściu na konkretne zamówienie klienta i naciśnięciu na Aplikacje, a następnie na Mój magazyn. Aplikacja "Mój Magazyn" wyświetla na widoku zamówienia w formie pop-up listę produktów z wybranego zamówienia klienta wraz z takimi informacjami jak:
-ID
-Nazwa produktu (wraz ze zdjęciem poglądowym)
-Kod produktu
-Producent
-Ilość produktów w zamówieniu
-Ilość produktów w konkretnych zamówieniach
-Ile produktów brakuje do zrealizowania zamówienia
-Ilość produktów dostępnych na magazynie (na zielono podświetlamy gdy jest odpowiednia ilość, na czerwono gdy brakuje produktów)
Ilość produktów jaka zostanie po spakowaniu (jeśli w konfiguracji sklepu zaznaczona jest opcja automatycznego odejmowania ilości produktów ze stanu magazynowego przy zakupie, aplikacja Mój Magazyn wyświetla wartości w kolumnie 'Po spakowaniu' takie, jak w kolumnie 'Ilość na magazynie')
-Tagi przypisane do produktu (np. tag z informacją gdzie, na jakiej półce leży produkt lub kiedy będzie kolejna dostawa itp.)
Dlaczego warto zakupić aplikację ?
Aplikacja "Mój Magazyn" zwiększa produktywność Twojego zespołu. Dzięki tej aplikacji Twój dział obsługi klienta może szybciej odpowiedzieć klientom na ich pytania odnośnie dostępności oraz Twój dział Magazynowy będzie szybciej i sprawniej pakował paczki.
Najważniejsze funkcje aplikacji:
-wyświetlenie listy produktów z zamówienia klienta wraz z informacja ile jest ich na magazynie
-możliwość przefiltrowania tak, by ukazywały się produkty których nie ma na magazynie
-szybkie linki dostępu do produktu oraz w panelu administracyjnym,
-możliwość drukowania listy produktów do pakowania wraz z informacją ile ich potrzeba, ile jest na magazynie oraz jakie są przypisane tagi do konkretnego produktu z listy np. gdzie leżą,
-drukuj listę do pakowania składającą się z wielu zamówień w jednym widoku.
Zobacz jak rozpocząć pracę z aplikacją Mój Magazyn
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep