Molin to konwersacyjny chatbot AI, który wykorzystuje dane Twojego sklepu oraz zaawansowane modele językowe AI, aby natychmiast odpowiadać na zapytania klientów w ponad 92 językach. Nie tylko przekształca odwiedzających w klientów poprzez spersonalizowane rekomendacje produktów, ale także natychmiast rozwiązuje ich problemy. Dodatkowo, Molin zwiększa sprzedaż, oferując rabaty i kody promocyjne, poprawiając ocenę Twojego sklepu i wzmacniając relacje z klientami Twojej marki.
Molin oferuje ograniczony darmowy plan oraz dodatkowe płatne plany. Aby zobaczyć ceny, odwiedź tę stronę: https://molin.ai/pricing
Andras Sinkovits, Dyrektor ds. e-commerce w BioTechUSA:
„Nie umniejszając wysiłkom moich kolegów w szkoleniu naszego AI, otrzymaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które przekracza typowe oczekiwania wobec takich projektów. Obecnie wspiera klientów w 11 krajach, rozwiązując problemy, takie jak opóźnione przesyłki, sugestie wyboru czy zmiany stylu życia dopasowane do ich potrzeb. Chat Boti umożliwia sprzedaż bezpośrednią i oszczędza znaczną ilość czasu naszej obsłudze klienta i zespołowi mediów społecznościowych."
Norbert Porzse, Założyciel Desirel:
„Po przetestowaniu wielu usług chatbotów, Molin jest oczywistym zwycięzcą. Usprawnia klientom podejmowanie decyzji dotyczących ponad 9 000 naszych produktów i oferuje wsparcie edukacyjne na najwyższym poziomie."
Richard Schmidt, CEO w Hoppline:
„W Alinda zawsze priorytetem było doświadczenie klienta, z łatwą, szybką obsługą, która skutecznie rozwiązuje wszelkie pojawiające się problemy. Molin bardzo nam w tym pomógł – od jego wprowadzenia znacznie mniej pytań i próśb dociera do naszej obsługi klienta, ponieważ Molin je rozwiązuje."
Jozef Borovic, CEO w InsportlineHU:
„inSPORTline traktuje swoich klientów priorytetowo. Chatbot Molin AI stał się nieodzowną częścią naszej obsługi klienta i w znacznym stopniu przyczynia się do tworzenia pozytywnego doświadczenia klienta!"
Gergely Ori, CEO Jateknet Toys Webstore:
„Z Molin AI oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7, dopasowane do naszego stylu i języka. Molin zna wszystkie informacje o naszych produktach, metodach dostawy, zwrotach i całej obsłudze sklepu, które są dostępne na naszej stronie internetowej. Planujemy w przyszłości rozszerzyć obecny czat o możliwość odpowiadania na maile i telefony."
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep