Storefront

Molin AI

Molin to konwersacyjny chatbot AI, który wykorzystuje dane Twojego sklepu oraz zaawansowane modele językowe AI, aby natychmiast odpowiadać na zapytania klientów w ponad 92 językach. Nie tylko przekształca odwiedzających w klientów poprzez spersonalizowane rekomendacje produktów, ale także natychmiast rozwiązuje ich problemy. Dodatkowo, Molin zwiększa sprzedaż, oferując rabaty i kody promocyjne, poprawiając ocenę Twojego sklepu i wzmacniając relacje z klientami Twojej marki.

Instrukcja instalacji

Dlaczego warto wybrać Molin?

  • • Szybsze odpowiedzi: Natychmiast odpowiadaj swoim klientom z ponad 92 językach.
  • • Większa sprzedaż: Przekształcaj odwiedzających w klientów dzięki spersonalizowanym rekomendacjom produktów.
  • • Silniejsze relacje: Oferuj rabaty i kody promocyjne, wzmacniając lojalność klientów..
  • • Mniej pracy: Zredukuj 80% swojej pracy związanej z obsługą klienta.
  • • Lepsze oceny: Poprawiaj oceny swojego sklepu dzięki lepszej obsłudze.


Co potrafi Molin?

Wsparcie (Przekształć swoją obsługę klienta dzięki konwersacyjnemu AI)

  • • Aktualizuj zamówienia i zwracaj środki: Czytaj statusy zamówień, udostępniaj linki do śledzenia, anuluj i zwracaj zamówienia.
  • • Zbieraj dane klientów: Zbieraj e-maile, numery telefonów i inne dane kontaktowe od odwiedzających.
  • • Dostosuj działania: Skonfiguruj Molin do obsługi dowolnych niestandardowych zadań.
  • • Połącz i współpracuj: Obsługuj czat na żywo, połącz konta społecznościowe i pracuj zespołowo w czasie rzeczywistym.
  • • Uzyskaj wgląd: Analizuj rozmowy, aby lepiej rozumieć potrzeby klientów.


Sprzedaż (Oferuj swoim klientom spersonalizowane doświadczenie zakupowe)

  • • Zakupy 24/7: Zamień swój sklep w sprzedażową potęgę, oferując konwersacyjne zakupy przez całą dobę. Molin przeszukuje katalog produktów, by dostarczać klientom informacje, oferty i przewodniki.
  • • Zwiększ wartość koszyka: Zwiększ średnią wartość zamówienia dzięki spersonalizowanym rekomendacjom i sprzedaży krzyżowej na wszystkich kanałach.
  • • Zdobądź klientów globalnie: Rozmawiaj z klientami w ich języku – Molin obsługuje ponad 90 języków, co pozwala Ci dotrzeć do międzynarodowej bazy klientów.
  • • Zbieraj leady automatycznie: Zbieraj dane kontaktowe i lepiej poznaj potrzeby swoich klientów, by zwiększyć szanse na sprzedaż.


Dostępne plany i cennik

Molin oferuje ograniczony darmowy plan oraz dodatkowe płatne plany. Aby zobaczyć ceny, odwiedź tę stronę: https://molin.ai/pricing



Co mówią o nas nasi użytkownicy?

  • Andras Sinkovits, Dyrektor ds. e-commerce w BioTechUSA:

    „Nie umniejszając wysiłkom moich kolegów w szkoleniu naszego AI, otrzymaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które przekracza typowe oczekiwania wobec takich projektów. Obecnie wspiera klientów w 11 krajach, rozwiązując problemy, takie jak opóźnione przesyłki, sugestie wyboru czy zmiany stylu życia dopasowane do ich potrzeb. Chat Boti umożliwia sprzedaż bezpośrednią i oszczędza znaczną ilość czasu naszej obsłudze klienta i zespołowi mediów społecznościowych."


  • Norbert Porzse, Założyciel Desirel:

    „Po przetestowaniu wielu usług chatbotów, Molin jest oczywistym zwycięzcą. Usprawnia klientom podejmowanie decyzji dotyczących ponad 9 000 naszych produktów i oferuje wsparcie edukacyjne na najwyższym poziomie."


  • Richard Schmidt, CEO w Hoppline:

    „W Alinda zawsze priorytetem było doświadczenie klienta, z łatwą, szybką obsługą, która skutecznie rozwiązuje wszelkie pojawiające się problemy. Molin bardzo nam w tym pomógł – od jego wprowadzenia znacznie mniej pytań i próśb dociera do naszej obsługi klienta, ponieważ Molin je rozwiązuje."


  • Jozef Borovic, CEO w InsportlineHU:

    „inSPORTline traktuje swoich klientów priorytetowo. Chatbot Molin AI stał się nieodzowną częścią naszej obsługi klienta i w znacznym stopniu przyczynia się do tworzenia pozytywnego doświadczenia klienta!"


  • Gergely Ori, CEO Jateknet Toys Webstore:

    „Z Molin AI oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7, dopasowane do naszego stylu i języka. Molin zna wszystkie informacje o naszych produktach, metodach dostawy, zwrotach i całej obsłudze sklepu, które są dostępne na naszej stronie internetowej. Planujemy w przyszłości rozszerzyć obecny czat o możliwość odpowiadania na maile i telefony."


Tworzysz aplikacje? Chcesz usprawnić działanie sklepu internetowego?
Dołącz do nas!

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności