Klienci nieświadomie, lub z braku czasu, skupiają się wyłącznie na produktach, które w danej chwili są dla nich najważniejsze. Dopiero po zakupie okazuje się, że np. do zamówionego laptopa przydałaby się myszka, do smartfona uchwyt samochodowy, a do hulajnogi poręczna torba. Potrzeba z reguły pojawia się dopiero po otrzymaniu zamówionego towaru. Klient, który chce jak najszybciej skorzystać z nowego nabytku, nie będzie ponownie czekał na przysłanie akcesoriów - najprawdopodobniej kupi je w najbliższej galerii handlowej. A przecież mógł to wszystko zamówić u Ciebie - wystarczyło zasugerować.
Aplikacja jest podstawowym narzędziem do prowadzenia Cross-Sellingu - czyli aktywnej sprzedaży produktów dodatkowych/uzupełniających. Jeżeli w Twoim sklepie powiązałeś asortyment między sobą, na stronie koszyka, na karcie przeglądanego produktu, na liście produktów oraz na blogu (w zależności od ustawień) oczom klienta ukaże się sugestia zakupu np. akcesorów, które najpewniej przydadzą mu się razem z produktem lub produktami które już dodał do koszyka. Taka sugestia skłoni klienta do zastanowienia się nad tym, czy faktycznie produkty powiązane z jego wyborem będą mu później potrzebne. Ten fakt w znaczący sposób zwiększy szanse na to, że kupi je właśnie u Ciebie (przy okazji).
Zobacz przykład działania aplikacji w naszym sklepie demo.
Nie masz jeszcze sklepu?
Uruchom sklep