Storefront

Zapytaj o produkt Plus

Zwiększ zaangażowanie klientów i popraw jakość obsługi w swoim sklepie internetowym z naszym modułem storefront, który pozwala na łatwe wyświetlanie danych kontaktowych konsultanta na karcie produktu.

Nasze rozwiązanie to szybki sposób, aby Twoi klienci mogli skontaktować się bezpośrednio z osobą odpowiedzialną za konkretny produkt, zadać pytania i uzyskać odpowiedzi na wszelkie wątpliwości.

Zalety widgetu:

  • • Bezpośredni kontakt z konsultantem – Każdy produkt może mieć przypisanego konsultanta, którego dane kontaktowe (telefon i email) będą widoczne na stronie.
  • • Większa transparentność – Klienci czują się pewniej, gdy wiedzą, z kim mogą się skontaktować, zwłaszcza przy bardziej skomplikowanych produktach.
  • • Personalizacja – Możliwość wyświetlenia zdjęcia i imienia konsultanta pozwala na stworzenie bardziej ludzkiego, przyjaznego doświadczenia zakupowego.
  • • Łatwa konfiguracja – Widget jest prosty w konfiguracji.

Do jakich celów może być przydatny?

  • • Wsparcie klienta – Umożliwia klientom łatwy kontakt z osobami, które najlepiej znają produkty i mogą odpowiedzieć na ich pytania.
  • • Lepsza sprzedaż – Potencjalni klienci, którzy czują się pewniej i mają łatwiejszy dostęp do informacji, częściej dokonują zakupu.
  • • Zwiększenie zaufania do sklepu – Pokazanie realnych osób odpowiedzialnych za produkty w sklepie wpływa na postrzeganą wiarygodność.

Dzięki naszemu modułowi storefront zyskujesz narzędzie, które nie tylko ułatwia klientom kontakt, ale także pozwala na lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych, które oferują szeroki asortyment i chcą zapewnić wysoką jakość obsługi.

Spraw, by Twój sklep zyskał przewagę nad konkurencją oferując szybkie wsparcie dla kupujących.

Tworzysz aplikacje? Chcesz usprawnić działanie sklepu internetowego?
Dołącz do nas!

Przetestuj sklep internetowy
Shoper przez 14 dni za darmo

Podając maila akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności