Adresy śledzenia przesyłek kurierów na platformie Shoper
W którym miejscu dodaje się adresy śledzenia przesyłek w sklepie Shoper?
Poniżej znajdują się adresy śledzenia przesyłek, które należy wprowadzić w edycji danej dostaw w zakładce: Dane podstawowe (D) w polu: Adres śledzenia przesyłki (E). Listę dostaw znajdziesz w menu: Ustawienia (A) > Obsługa zamówień (B) > Formy dostawy (C).
WAŻNE! Poniższe adresy są wyrażeniami kompletnymi, wklejamy je w całości i już nic do nich nie dopisujemy!
Wysyłam z Shoper
https://wysylamz.shoper.pl/portal/monitoring.php?q={tracking_number}
InPost
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number={tracking_number}
Poczta Polska
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}
UPS
https://wwwapps.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&tracknum={tracking_number}
GLS
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match={tracking_number}
DPD
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={tracking_number}
DHL
https://sprawdz.dhl.com.pl/laststatus.aspx?NR1={tracking_number}
FedEx
https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?action=track&packageId={tracking_number}
Tworzenie przesyłek za pośrednictwem Panelu administracyjnego sklepu Shoper
Instrukcja: jak dodać nową przesyłkę w usłudze Shoper Przesyłki?
Wideo: obsługa zamówień i przesyłek oraz faktury w sklepie Shoper
Informacje o obsłudze zamówień, przesyłek oraz fakturowaniu omówiliśmy w wideoporadniku na YouTube.
Warto zapamiętać!
- Do jakiego pola należy wprowadzić adres śledzenia przesyłki dla danego zamówienia sklepu?
- Wideo poradnik: zarządzanie zamówieniami na platformie sklepowej Shoper