Opinie o produkcie

    Z tego artykułu dowiesz się:
    1. Gdzie włączyć opinie o produkcie
    2. Jak pokazać opinie na karcie produktu
    3. Jak dodać opinię
    4. Gdzie zarządzać opiniami o produkcie
    5. Jak wysłać wiadomość automatyczną z prośbą o wystawienie opinii

    Opinie o produkcie widoczne na stronie sklepu w połączeniu z atrakcyjną prezentacją produktów (wyraźne zdjęcia produktu, szczegółowe opisy odpowiadające na mogące się pojawić pytania klienta) mogą zwiększyć szanse na sprzedaż. Kupujący nierzadko sugerują się znalezionymi w sieci opiniami na temat produktu czy sklepu, dlatego warto zwiększyć zaufanie gromadząc w sklepie opinie pochodzące od klientów sklepu, którzy dokonali zakupu.

    1. Aktywacja opcji dodawania opinii o produkcie

    Możliwość dodania opinii o produkcie włączysz w zakładce Ustawienia > Produkty > Opinie nt. produktów.

    Oprócz aktywacji, zadecyduj również czy opinie:

    • mogą dodawać wszyscy użytkownicy (również goście)
    • mają być pokazywane dopiero po twoim zatwierdzeniu

    Pamiętaj o zapisaniu zmian u dołu strony.
    Opinie o produkcie

    2. Włączenie widoczności opinii na karcie produktu

    Aby opinie były widoczne na kartach produktów w sklepie, aktywuj (przesuwając suwak w prawo) możliwość w zakładce Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Szczegóły produktu > Inne > Opinie i ZAPISZ zmiany u dołu strony
    Opinie o produkcie

    3. Dodawanie opinii

    Dodawanie opinii odbywa się bezpośrednio na karcie produktu. W zależności od ustawień wymienionych w punkcie 1 niniejszej instrukcji, opinie mogą dodawać tylko zalogowani w sklepie klienci lub wszyscy (również goście).

    Opinię o produkcie można dodać w tym miejscu
    Opinie o produkcie

    UWAGA: Jeżeli w twoim sklepie zauważasz opinie, które generowane są przez boty, skonfiguruj zabezpieczenie formularza reCaptcha opisane w tej instrukcji

     

    4. Zarządzanie opiniami

    Możliwość moderowania opinii, dostępna jest w zakładce Obsługa sklepu > Opinie nt. produktów.
    W tym miejscu możesz akceptować, ukrywać, usuwać i edytować opinie o produktach
    Opinie o produkcie
    W zależności od ustawień dotyczących widoczności opinii (od razu lub po zatwierdzeniu), opinia pojawia się na karcie produktu od razu lub po zaakceptowaniu jej przez ciebie.

    5. Wysyłka wiadomości z prośbą o opinię

    Żeby zwiększyć liczbę opinii o produktach w sklepie, warto aktywować automatyczną wiadomość e-mail z prośbą o napisanie opinii o produktach do klientów, którzy dokonali zakupu.

    Wiadomość taką skonfigurujesz w Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > sekcja Wiadomości automatyczne > Dodaj e-mail automatyczny
    Opinie o produkcie
    Zdecyduj, czy wiadomość e-mail z prośbą o opinię ma zostać wysłana po X dniach od momentu opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia.

    Do redagowania prośby o wystawienie opinii, wykorzystaj znaczniki widoczne na liście pod oknem treści HTML. Znaczniki automatycznie przekażą np. listę zakupionych przez klienta produktów, do których może wystawić opinię
    Opinie o produkcie
    Dodatkowo, możesz również aktywować automatyczną wiadomość informującą wystawiającego opinię o tym, że jest ona już widoczna w sklepie
    Opinie o produkcie
    Może zainteresować cię również:
    Aplikacja: Getreview
    Aplikacja: TrustMate – Krajowy Rejestr Opinii