Korzystanie z programu lojalnościowego w Shoper
Funkcjonalność programu lojalnościowego dotyczy tylko klientów zarejestrowanych w sklepie Shoper.
Aktywacja programu lojalnościowego w Shoper
Aktywuj program (C) poprzez Panel administracyjny sklepu, w: Zwiększaj sprzedaż (A) > Program lojalnościowy (B), a następnie zapisz zmiany (D).
Zdefiniuj przyznawanie punktów w zakładce: Przyznawanie i zarządzanie punktami (E).
Ustawienia przyznawania punktów lojalnościowych
Instrukcja jak skonfigurować reguły przyznawania punktów lojalnościowych klientom znajduje się tutaj: Konfiguracja reguł przyznawania punktów w programie lojalnościowym
Dostępne opcje programu lojalnościowego
W sekcji menu: Zwiększaj sprzedaż -> Program lojalnościowy -> Wymiana punktów znajdują się opcje programu lojalnościowego. Wybierz czy chcesz umożliwić wymianę punktów na produkty czy rabaty. Instrukcja krok po kroku jak zmienić opcje wymiany punktów znajduje się tutaj: Wymiana punktów na rabaty lub produkty
Działanie programu lojalnościowego z punktu widzenia klienta
Liczbę zgromadzonych punktów oraz listę produktów, które może uzyskać za punkty klient zobaczy po zalogowaniu się na swoje konto w twoim sklepie, w zakładce: Twoje Zamówienia.
Więcej informacji: działanie programu lojalnościowego z punktu widzenia klienta
Wgląd właściciela sklepu w wymiany punków lojalnościowych
Działania klientów w ramach Programu Lojalnościowego możesz śledzić na ich koncie w: Obsługa sklepu (A) > Klienci (B), w ich edycji, w zakładce: Program lojalnościowy (C).
Tutaj też możesz edytować liczbę ich punktów:
Zachęcamy do używania Programu Lojalnościowego, jako atrakcyjnej formy wpływania na przywiązanie klientów do sklepu, a co za tym idzie – realnie zwiększającej jego sprzedaż.
Warto zapamiętać!
- Jak włączyć program lojalnościowy na platformie sklepowej Shoper?
- Jak ustawić przyznawanie punktów lojalnościowych dla klientów sklepu?
- Jak ustalić warunki wymiany punktów zdobytych przez klientów?
- Jak zaoferować rabat procentowy za punkty lojalnościowe?
- Jak wygląda proces wymiany punktów lojalnościowych z punktu widzenia klienta sklepu?
- Jak zarządzać punktami lojalnościowymi klientów w Panelu administracyjnym sklepu?