🔥 Nowy mechanizm ustawiania promocji, w tym promocje na wybrane warianty. Dowiedz się więcej.

Korzystanie z programu lojalnościowego w Shoper

Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024

Funkcjonalność programu lojalnościowego dotyczy tylko klientów zarejestrowanych w sklepie Shoper.

Aktywacja programu lojalnościowego w Shoper

Aktywuj program poprzez Panel administracyjny sklepu, w: Zwiększaj sprzedaż > Program lojalnościowy, a następnie zapisz zmiany.

Zdefiniuj przyznawanie punktów w zakładce: Przyznawanie i zarządzanie punktami.

Ustawienia przyznawania punktów lojalnościowych

Instrukcja jak skonfigurować reguły przyznawania punktów lojalnościowych klientom znajduje się tutaj: Konfiguracja reguł przyznawania punktów w programie lojalnościowym

Dostępne opcje programu lojalnościowego

W sekcji menu: Zwiększaj sprzedaż -> Program lojalnościowy -> Wymiana punktów znajdują się opcje programu lojalnościowego. Wybierz czy chcesz umożliwić wymianę punktów na produkty czy rabaty. Instrukcja krok po kroku jak zmienić opcje wymiany punktów znajduje się tutaj: Wymiana punktów na rabaty lub produkty

Działanie programu lojalnościowego z punktu widzenia klienta

Liczbę zgromadzonych punktów oraz listę produktów, które może uzyskać za punkty klient zobaczy po zalogowaniu się na swoje konto w twoim sklepie, w zakładce: Twoje Zamówienia.

Więcej informacji: działanie programu lojalnościowego z punktu widzenia klienta

Wgląd właściciela sklepu w wymiany punków lojalnościowych

Działania klientów w ramach Programu Lojalnościowego możesz śledzić na ich koncie w: Obsługa sklepu > Klienci, w ich edycji, w zakładce: Program lojalnościowy.

Tutaj też możesz edytować liczbę ich punktów:

Zachęcamy do używania Programu Lojalnościowego, jako atrakcyjnej formy wpływania na przywiązanie klientów do sklepu, a co za tym idzie – realnie zwiększającej jego sprzedaż.

Warto zapamiętać!
W powyższym artykule zostało wyjaśnione:
  • Jak włączyć program lojalnościowy na platformie sklepowej Shoper?
  • Jak ustawić przyznawanie punktów lojalnościowych dla klientów sklepu?
  • Jak ustalić warunki wymiany punktów zdobytych przez klientów?
  • Jak zaoferować rabat procentowy za punkty lojalnościowe?
  • Jak wygląda proces wymiany punktów lojalnościowych z punktu widzenia klienta sklepu?
  • Jak zarządzać punktami lojalnościowymi klientów w Panelu administracyjnym sklepu?
Przeczytaj także

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności