PayPal: Konfiguracja płatności
Waluty obsługiwane w integracji to: AUD, BRL, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HUF, ILS, JPY, MXN, MYR, NOK, NZD, PHP, PLN, RUB, SEK, SGD, THB, TWD, USD
UWAGA: Konfiguracja integracji nie wiąże się z automatycznym założeniem konta w PayPal, nie jest też równoznaczna z aktywowaniem już działającego konta PayPal będącego elementem Shopera. Własne konto PayPal należy założyć samodzielnie, przed przystąpieniem do konfiguracji integracji, na tej stronie
Aktywacja metody płatności
- W panelu administracyjnym sklepu przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
- Z listy rozwijanej Dodaj lub aktywuj alternatywny kanał płatności wybierz PayPal
- W zakładce Dane podstawowe aktywuj płatność i wskaż obsługiwane waluty
Lista walut sklepu pobierana jest z zakładki Ustawienia > Ustawienia regionalne > Waluty, w której konfigurujesz jakie waluty mają być dostępne w twoim sklepie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj oraz tutaj
Niżej, według własnych preferencji edytuj także Komunikat potwierdzenia zamówienia oraz Komunikat emailZnacznik {payment_form} jest niezbędnym elementem Komunikatu potwierdzenia zamówienia, ponieważ pełni on rolę przycisku przejścia do zewnętrznego systemu PayPal
- W zakładce Ustawienia PayPal wprowadź ID Sprzedawcy, które znajdziesz w panelu usługi PayPal. Jeżeli chcesz, aby adres dostawy klienta był automatycznie nadpisywany adresem z konta PayPal, aktywuj (przesuwając suwak w prawo) Nadpisz adres dostawy ustawiony w PayPal
- Pamiętaj, aby utworzoną metodę płatności PayPal, połączyć z właściwą formą dostawy, zgodnie z informacjami podanymi tutaj
Jak ustawić dostawy i płatności w sklepie Shoper przedstawiliśmy w wideoporadniku: