Aktualizacja Programu Lojalnościowego
Wraz z aktualizacją Programu Lojalnościowego wprowadzamy nowy system wymiany punktów – można go teraz skonfigurować na własnych zasadach.
Nowy Program Lojalnościowy Shoper to:
- 30 nowych funkcjonalności,
- w tym 8 funkcjonalności Premium,
- wszystko w cenie abonamentu.
Najważniejsze nowości w Programie Lojalnościowym Shoper
Wymiana punktów na produkty lub rabaty odbywa się w trakcie składania zamówienia w sklepie przez zarejestrowanego klienta.
Proces wymiany punktów na produkty można skonfigurować poprzez:
- minimalną wartość składanego zamówienia, przy której opcja wymiany punktów zostaje aktywowana,
- limit liczby punktów wymienianych na produkty,
- limit liczby produktów wymienianych za punkty.
Za produkty wybrane w procesie wymiany można narzucić symboliczną opłatę w wysokości np. 1 grosza (rekomendujemy to rozwiązanie ze względu na obowiązujące prawo podatkowe).
W przypadku wymiany punktów na rabaty, rabat naliczany jest automatycznie przy każdych zakupach. Punkty nie są wówczas odejmowane z konta klienta.
Opcja pozwala na ustalanie różnych progów punktowych, według których można ustalić, jaki rabat uzyskuje klient po uzyskaniu konkretnej liczby punktów.
Wideo: program lojalnościowy w sklepach Shoper
Obejrzyj film instruktażowy o tym, jak działa nowy sposób wymiany punktów w Programie Lojalnościowym Shoper na YouTube.
Porównanie korzyści abonamentów sklepów Shoper
Klienci pakietu Premium mogą dodatkowo w nowym Programie Lojalnościowym określić termin ważności punktów według liczby dni przypadających od momentu uzyskania punktów lub mijających od ostatnio złożonego w sklepie zamówienia. Ale to nie wszystkie możliwości – korzyści dla poszczególnych abonamentów przedstawiają grafiki poniżej.
Uzbierane przez klienta sklepu punkty mogą zostać wymienione na określone wcześniej produkty wg przelicznika X punktów to Y złotych na wymianę. Punkty będą wymieniane na dowolne produkty, wskazane z oferty sklepu, ale właściciel sklepu może teraz także określić np. liczbę dni, jaka jest potrzebna od ostatniego zamówienia do utrzymania ważności uzbieranych punktów.
Więcej o konfiguracji terminu ważności punktów przeczytasz w następującym artykule Centum Pomocy: Jak ustawić Program Lojalnościowy w sklepie Shoper?
Warto zapamiętać!
- Co zmieniono w Programie Lojalnościowym po nowej aktualizacji?
- Wideo poradnik: w jaki sposób punkty lojalnościowe są wymieniane w sklepach Shoper?
- Jakie funkcje dodano w pakiecie Premium?