Daj się zauważyć przez reklamy w wyszukiwarkach

Bądź w TOP10 wyników wyszukiwania. Pomóż klientom szybciej dotrzeć do twojej oferty.

Reklama w wyszukiwarce
Skuteczność reklamy w wyszukiwarce na przykładzie klienta Shoper

"Bardzo cenimy sobie efektywne działania wynikające z prowadzenia kampanii reklamowych w Google Ads i Microsoft Ads. Doradztwo i profesjonalizm opiekunów pozwalają nam swobodnie prowadzić biznes, nie martwiąc się o reklamę i jej efekty".

Właściciel sklepu
Poscielownia.pl
Reklamy w wyszukiwarkach w sklepie Shoper

"Kilka miesięcy od rozpoczęcia współpracy widzimy zdecydowaną poprawę i nasz sklep zajmuje wysokie pozycje na ważne dla nas słowa kluczowe. Zauważyliśmy również wzrost liczby zamówień, który mamy nadzieję, że będzie coraz większy".

Właściciel sklepu
Jarpasz.pl
Ocena działania reklam w wyszukiwarkach

"Dzięki dobrym efektom pozycjonowania mamy większą liczbę wejść na stronę, a marka jest bardziej rozpoznawalna. Zajmujemy czołowe miejsca w wyszukiwarce na wyrażenia związane z akcesoriami ogrodowymi i osłonami balkonowymi".

Grzegorz Taborowski
Homeandgarden24.pl

Zyskaj przewagę w wyszukiwarkach

Prowadź działania SEM i SEO. Dowiedz się, jak to robić skutecznie.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest marketing w wyszukiwarkach?

Na reklamę w wyszukiwarce składają się SEO, czyli optymalizacja pod darmowe wyniki (pozycjonowanie stron) oraz SEM – płatne działania rozliczane poprzez kliknięcie w reklamę ((cpc - cost per click). Celem jest zapewnienie reklamodawcy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Jak tworzyć reklamy w wyszukiwarkach?

Na początek umów się z nami na darmową konsultację i określ cel, który chcesz osiągnąć. Nasz zespół specjalistów przygotuje indywidualny plan działania i we wszystkim ci pomoże – od doboru produktów i słów kluczowych po analizę wyników.

Kiedy warto stosować marketing w wyszukiwarkach internetowych?

Wyszukiwarki internetowe to jedno z najlepszych źródeł sprzedaży. Nieobecność, przede wszystkim w Google, to strata dla twojego biznesu – codzienna utrata klientów, którzy korzystają z oferty konkurencji.

Jak zapewnić sobie lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania?

Sukces w sieci wyszukiwania gwarantują treści nasycone kluczowymi frazami, które twoi potencjalni klienci wpisują w internecie. Warto także pamiętać o targetowaniu według danych demograficznych, lokalizacji czy zainteresowań.

Czy mogę jednocześnie mieć reklamy w różnych wyszukiwarkach?

Tak. Im więcej osób zobaczy twoją ofertę, tym lepiej. Na początek wystartuj z kampanią w Google, a następnie rozszerz działania na kolejne wyszukiwarki, tj. Bing czy Yahoo.