Dlaczego warto przenieść i uruchomić sklep internetowy na platformie Shoper

Data publikacji: 20 sierpnia 2021 Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2025

Powodów, które przemawiają za przejściem na oprogramowanie Shoper jest wiele. Wymieniamy tutaj 10, które powinny być dla Twojego biznesu najważniejsze.

Rys 1. Sprawdź dlaczego warto zrobić migracje na platformę Shoper.
Rys 1. Sprawdź dlaczego warto zrobić migracje na platformę Shoper.

Więcej funkcji sklepu

Przykład: jeśli obecnie sprzedajesz na oprogramowaniu Shoplo, po przejściu na Shoper, zyskujesz więcej funkcji sklepu w tej samej cenie. Shoper daje dostęp do setek przydatnych narzędzi, obsługiwanych już z poziomu intuicyjnego panelu sklepu, dzięki którym usprawnisz swoją sprzedaż.

W panelu sklepu Shoper znajdziesz m.in.:

  • integrację z Allegro,
  • integrację Shoper InPost,
  • integrację z Apaczką (do wyboru ponad 10 największych firm kurierskich: UPS, DHL, Inpost, DPD, GLS, Pocztex, FedEx, TNT, Pallex i wiele innych),
  • integrację z Furgonetką (usługi najpopularniejszych firm kurierskich, takich jak DPD, DHL, UPS czy InPost),
  • feed dla porównywarek,
  • zaawansowany program lojalnościowy,
  • zaawansowaną wyszukiwarkę z autosugestią produktów,
  • system rekomendacji produktowych,
  • integrację z Google Analytics,
  • integrację z Facebookiem,
  • widget cookies dopasowany do aktualnych wymagań (zobacz, jak go wykorzystać)

Co ważne podkreślenia – Shoper jest dziś najpopularniejszą platformą do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce (w modelu SaaS) i cały czas rozwijaną. W cenie abonamentu masz więc gwarancję kolejnych aktualizacji i bezpieczeństwa Twojego sklepu.

Dodatkowo – dostęp do narzędzi i aplikacji, stale udostępnianych w Shoper App Store. Możesz tam wybierać pośród dodatków usprawniających sprzedaż i włączających kolejne integracje.

Chętnie opowiemy Ci o wszystkich korzyściach przejścia na Shoper więcej – do Twojej dyspozycji jest nasz Dział Obsługi Klienta: tel. 12 444 68 32, e-mail: witaj@shoper.pl.

Dedykowane wsparcie techniczne i mailowe

Niezależnie od tego, co sprzedajesz – powinieneś to robić jak najbardziej komfortowo. Skupiając się na sprzedaży i zdobywaniu nowych klientów. Kwestie techniczne najlepiej oddać w sprawdzone ręce. Serwery, łącza, transfery – to wszystko bierzemy na siebie. A cena za hosting i administrację serwerem jest już wliczona w abonament sklepu.

Na platformie Shoper masz zapewnione stałe wsparcie. Sklep Shoper to gwarancja niezawodności i dostępności usługi przez 99,9% czasu. Do tego pewny backup, codzienne kopie zapasowe danych i monitoring stabilności 24h/dobę. A kiedy chcesz z nami porozmawiać – do Twojej dyspozycji jest nasz Dział Obsługi Klienta: tel. 12 444 68 32, e-mail: witaj@shoper.pl.

Nowoczesne i stylowe szablony graficzne

Przechodząc na Shoper możesz wybierać spośród kilkudziesięciu gotowych szablonów graficznych. Możesz zdecydować się na podobny lub całkiem nowy wygląd Twojego sklepu – przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw najlepszych grafik, które będą pasować do każdego rodzaju prowadzonego biznesu.

Właśnie wzbogaciliśmy zestaw shoperowych szablonów o kilka nowych skórek, które upiększą każdy rodzaj prowadzonego przez Ciebie biznesu.

Rys 2. Tak może wyglądać Twój sklep internetowy Shoper – kliknij, by zobaczyć  więcej.
Rys 2. Tak może wyglądać Twój sklep internetowy Shoper – kliknij, by zobaczyć  więcej.

Kompleksowe przeniesienie danych sklepu

Co się stanie z moim sklepem? Co z jego danymi? Doskonale rozumiemy takie pytania i obawy. Ale możemy Cię też zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, by przenosiny na platformę Shoper były dla Ciebie, i Twojego sklepu, jak najbardziej komfortowe i bezpiecznie.

Migrując sklep Shoplo na Shoper, robimy to w dwóch etapach: pierwszy to migracja testowa, drugi: migracja finalna. Podczas migracji testowej przenosimy dane Twojego sklepu oraz dostosowujemy jego wygląd – na tym etapie można spokojnie podejrzeć, jak będzie wyglądał sklep na nowej platformie i ewentualnie skonfigurować ustawienia.

Na każdym etapie do Twojej dyspozycji jest nasz Dział Obsługi Klienta, który odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże w kompleksowym przeniesieniu sklepu na Shoper: tel. 12 444 68 32, e-mail: witaj@shoper.pl.

Dodatkowe usługi i gotowe integracje

Shoper oferuje wszystkie najważniejsze funkcjonalności do prowadzenia sklepu i sprzedaży online w ramach abonamentu, ale także szereg usług dodatkowych i integracji, które pozwalają sprzedawać skutecznej.

Naszym sklepom udostępniamy wewnętrzny system nowoczesnych płatności – Shoper Płatności, z dostępem do najważniejszych metod, takich jak: szybkie przelewy, karty płatnicze, BLiK, Google Pay oraz PayPo, czyli płatności odroczone.

Prowadzimy również dedykowaną, autorską usługę Shoper Kampanie, w ramach której sklepy mogą korzystać z kampanii produktowych Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads oraz audytu SEO.

Każdy sklep zyskuje także dostęp do ponad 170 aplikacji i narzędzi do wyboru w ramach naszego Shoper App Store. Wśród nich jest m.in. aplikacja Zwroty i Reklamacje, która umożliwia zautomatyzowanie procesu zwrotu produktów do zamówień.

Stabilne działanie sklepu

Przenosząc się na Shoper zyskujesz gwarancję niezawodności i dostępności usługi przez 99,9% czasu, do tego pewny backup, codzienne kopie zapasowe danych i monitoring stabilności 24h/dobę. Nie zaskoczą Cię też ponadprzeciętne, niespodziewane zakupy tłumów klientów – cały czas pilnujemy, by Twój sklep działał niezawodnie i był gotowy na przyjęcie każdego ruchu.

Dodatkowo, największym i najbardziej wymagającym klientom oferujemy usługę Premium, która w porównaniu do standardowej usługi, zapewnia nawet 10-krotnie szybsze ładowanie podstron sklepu.

O wszystkich tych możliwościach oraz Twoich oczekiwaniach chętnie porozmawia z Tobą nasz Dział Obsługi Klienta, zapraszamy do kontaktu: tel. 12 444 68 32, e-mail: witaj@shoper.pl.

Sprawdzony i niezawodny certyfikat SSL

Certyfikaty SSL potwierdzają wiarygodność stron internetowych i chronią sklepy przed zniknięciem z wyników wyszukiwania. Czyli dają wiele korzyści zarówno sprzedającym, jak i kupującym.

Certyfikaty SSL jednak certyfikatowi SSL nierówny – w sklepach Shoper instalujemy certyfikat ze wsparciem technicznym, zgodnością z Facebook Apps, długością klucza szyfrowania 2048 bit i gwarancją bezpieczeństwa do kwoty 200 tys. euro, czego darmowy i dożywotni SSL nie daje.

Kilka wersji językowych w jednej zamiast kilku licencji

Na platformie Shoper obsługa wielu wersji językowych odbywa się w ramach jednego panelu administracyjnego.

Oprogramowanie Shoper daje możliwość prowadzenia sklepu w wielu językach w ramach jednej licencji. Zarządzanie sklepem wielojęzykowym w jednym panelu jest na pewno dużo wygodniejsze i bardziej ekonomiczne.

System Shoper Faktury i Magazyn

Shoper daje Ci dostęp do wygodnego i prostego w obsłudze programu do fakturowania online. Shoper Faktury i Magazyn pozwala w prosty sposób wystawiać faktury i prowadzić bezpieczną księgowość.

Jego największe zalety to m.in.: automatyczne wystawianie faktur i wysyłanie dokumentów, wszystkie typy dokumentów oraz gwarancja zgodności z prawem.

System Apilo do integracji sprzedaży wielokanałowej

Przechodząc na platformę Shoper, zyskujesz dostęp do nowoczesnego systemu Apilo, który pozwala na integrację oraz zarządzanie dowolną liczbą kont w serwisach sprzedażowych takich jak Allegro, Amazon, eBay, Empik czy Morele.

Ale to tylko część z jego możliwości. Apilo nie tylko pozwala i maksymalnie ułatwia połączenie sklepu internetowego z najpopularniejszymi dodatkowymi kanałami sprzedaży, ale również oferuje kompletną integrację z firmami kurierskimi.

Automatyzowane zamawianie usług kurierskich, nadawanie i wysyłanie produktów, automatyczne generowanie dokumentów przewozowych, tworzenie listy wysyłanych paczek, możliwość wygodnego śledzenia wysłanych paczek – to kolejne z dostępnych opcji.

Chętnie opowiemy Ci o tym rozwiązaniu i innych korzyściach przejścia na Shoper więcej – do Twojej dyspozycji jest nasz Dział Obsługi Klienta: tel. 12 444 68 32, e-mail: witaj@shoper.pl.

Warto zapamiętać!
  • Powody dlaczego warto zrobić migracje na platformę Shoper.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności