Dodatki do twojego sklepu: mega menu i przydatne zakładki

Data publikacji: 22 września 2020 Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2025

Zmiana domyślnego menu, przydatne zakładki na stronie głównej – zobacz, jak z pomocą tych dodatków możesz poprawić komfort poruszania się po Twoim sklepie.

Rys 1. Poznaj dodatki do sklepu internetowego, które poprawią doświadczenia Twoich klientów.
Rys 1. Poznaj dodatki do sklepu internetowego, które poprawią doświadczenia Twoich klientów.

Jak Cię widzą tak Cię… kupują. Dokładnie. A już na pewno w Internecie. Dlatego tak ważna jest strona główna sklepu internetowego – swoista wizytówka Twojego e-biznesu, miejsce, po którym potencjalny klient Cię ocenia i podejmuje decyzję, czy chce Ci zaufać i przejrzeć przygotowaną przez Ciebie ofertę.

A żeby po wejściu na stronę główną sklepu nie uciekł, ale jak najdłużej na niej pozostał, warto zadbać o kilka elementów, które sprawią, że komfort nawigowania po sklepie będzie większy.

Oto dwie propozycje zmian, które można wprowadzić przy użyciu aplikacji dostępnych w shoperowym App Store.

Mega menu

Co powiesz na zmianę wyglądu domyślnego menu w bardziej efektowne wizualnie i jeszcze wygodniejsze dla klienta? Dzięki rozbudowanemu kreatorowi, ten proces jest prosty i przyjazny w obsłudze nawet dla mniej zaawansowanego użytkownika.

Oprócz możliwości konfiguracji tzw. menu kurtynowego, aplikacja pozwala na zmianę kolorystyki, dodawanie ikon przy nazwach produktów czy nawet wyświetlenie w menu produktu z danej kategorii.

Rys 2. Przykład zastosowania Mega menu w sklep.drabiny.info
Rys 2. Przykład zastosowania Mega menu w sklep.drabiny.info

Z takiego rozwiązania korzysta m.in. Sklep.Drabiny.Info, oferujący drabiny aluminiowe, sznurowe, magazynowe oraz rusztowania. Z aplikacją Mega Menu umożliwia teraz wygodniejsze i szybsze zakupy.

Dodatkowe przydatne zakładki

Mamy ulepszone menu, czas na teraz na usprawnienie karty produktu. Czyli tego miejsca, gdzie Twój klient musi dowiedzieć się wszystkiego, o sprzedawanym przez Ciebie, a oglądanym przez niego produkcie. Im więcej informacji na temat danego towaru, tym oczywiści lepiej, ale uwaga!

Karta produktu nigdy nie powinna przytłaczać ilością informacji. Ściana nieczytelnego tekstu to najgorsze, co możesz zrobić swojemu klientowi. Postaw na konkretne opisy, chwytliwe hasła i… dodatkowe zakładki, w których możesz prezentować dowolne dodatkowe treści, np. teksty, grafiki czy nawet filmy.

Zakładki możesz dodawać jako wspólne dla wszystkich produktów, wspólne dla części produktów lub indywidualnie dla każdego produktu z osobna – a wszystko to z pomocą intuicyjnego oraz szybkiego konfiguratora. Jak to potem wygląda? Na przykład tak, jak w sklepie LanoMeble.

Rys 3. Przykład użycia dodatkowych zakładek w sklepie lanomeble.pl
Rys 3. Przykład użycia dodatkowych zakładek w sklepie lanomeble.pl

Inne powiązane artykuły

Warto zapamiętać!
  • Przykłady wdrożenia Mega menu w sklepie internetowym.
  • Przykład dodania dodatkowych przydatnych zakładek w menu sklepu.
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak
Nie
Dziękujemy za odpowiedź!
Udostępnij artykuł:

Przetestuj sklep internetowy
przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Testuj wszystkie funkcje przez 14 dni bez zobowiązań. Zakładając sklep poprzez podanie
adresu e-mail akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności