Odbieramy telefony
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, między 8 a 18, każdego dnia stając na wysokości zadania, by rozwiązać zgłoszony problem.
Shoper to najlepiej oceniane oprogramowanie dla sklepów internetowych w Polsce: wielokrotny zwycięzca najważniejszej nagrody w branży e-commerce dla Najlepszej Platformy Sklepowej oraz laureat godła Firma Przyjazna Klientowi.
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, między 8 a 18, każdego dnia stając na wysokości zadania, by rozwiązać zgłoszony problem.
Nie ma takich wiadomości, których nie chcielibyśmy przyjąć. Odpisujemy zarówno na e-maile, jak i zgłoszenia wysłane wewnętrznymi kanałami, udostępnionymi dla naszych klientów. Kilkaset razy dziennie.
Uniwersytet E-Commerce, artykuły na blogu, webinary i poradniki wideo - każdego tygodnia przygotowujemy dla naszych klientów kolejne (i bezpłatne!) materiały, które mają usprawnić prowadzenie e-biznesu.