Wybierz sprzedaż na Amazonie w Polsce i na świecie

Docieraj do milionów klientów z zagranicy. Zwiększ zyski dzięki prowadzeniu biznesu na globalnej platformie.

Sprzedaż na Amazonie. Jak zacząć sprzedawać na platformie Amazon?
Sprzedaż w serwisie Amazon na całym świecie, w tym na europejskich rynkach Amazon

Dołącz do największej platformy zakupowej

Rozpocznij od sprzedaży na Amazon Polska lub od razu trafiaj z ofertą na 15 zagranicznych rynków - od Stanów Zjednoczonych, przez Wielką Brytanię, Hiszpanię, Włochy, aż po Japonię.

Skup się wyłącznie na sprzedaży

Korzystaj z usługi Amazon FBA, dostępnej w centrach logistycznych Amazon. Marketplace zajmuje się przechowywaniem, wysyłką produktów oraz obsługą zwrotów w wybranych przez ciebie krajach. Ty jedynie sprzedajesz.
Amazon oferuje wysyłkę, magazynowanie i obsługę zwrotów.

2 tys.

kategorii, w których możesz sprzedawać.

> 500 tys.

użytkowników dziennie, którzy mogą kupić twoje produkty.

9 mln

zarejestrowanych klientów, do których możesz dotrzeć z ofertą.

Pełny zakres oferty

Korzystaj z usług i rozwiązań, które rozwiną twój biznes
na platformie handlowej.

Zacznij sprzedawać

Pełna konfiguracja konta

Dodanie produktów i stworzenie ofert w serwisie

Wsparcie techniczne i merytoryczne w procesie wdrożenia

2h szkolenia z obsługi marketplace'u

Przyspiesz obsługę

Obsługa Amazon PL, DE, ES, FR, IT, NL, SE, UK

Pojedyncze i masowe wystawianie produktów przez dedykowany system ofert

Łączenie wielu zamówień w jedno

Automatyczne wysyłanie do klientów statusów realizacji zamówień i dokumentów sprzedaży

Śledzenie statusów przesyłek

Automatyczna aktualizacja bazy produktów, cen i stanów magazynowych

Zwiększaj sprzedaż

Konfiguracja kampanii reklamowych

Bieżąca optymalizacja stawek, słów kluczowych i tekstów reklamowych

Poszerzanie bazy promowanych produktów

Monitoring statystyk i przejrzyste raporty

Pełny zakres oferty

Korzystaj z usług i rozwiązań, które rozwiną twój biznes
na platformie handlowej.

Zacznij sprzedawać

Pełna konfiguracja konta

Dodanie produktów i stworzenie ofert w serwisie

Wsparcie techniczne i merytoryczne w procesie wdrożenia

2h szkolenia z obsługi marketplace'u

Przyspiesz obsługę

Obsługa Amazon PL, DE, ES, FR, IT, NL, SE, UK

Pojedyncze i masowe wystawianie produktów przez dedykowany system ofert

Łączenie wielu zamówień w jedno

Automatyczne wysyłanie do klientów statusów realizacji zamówień i dokumentów sprzedaży

Śledzenie statusów przesyłek

Automatyczna aktualizacja bazy produktów, cen i stanów magazynowych

Zwiększaj sprzedaż

Konfiguracja kampanii reklamowych

Bieżąca optymalizacja stawek, słów kluczowych i tekstów reklamowych

Poszerzanie bazy promowanych produktów

Monitoring statystyk i przejrzyste raporty

Usługa Amazon Advertising

Obsługuj wszystkie kanały sprzedaży w jednym miejscu

Apilo to aplikacja, która pozwala wygodnie połączyć sklep internetowy z innymi serwisami, w których sprzedajesz. Dzięki temu szybciej zarządzasz asortymentem i zamówieniami.
Poznaj Apilo
Dowiedz się więcej

Pomnóż bazę klientów, nie mnożąc wysiłków

Poznaj szczegóły oferty podczas darmowej konsultacji i rozwijaj swój biznes.
Integracja sklepu z eMAG Ads

Najczęściej zadawane pytania

Jak zacząć sprzedaż na Amazonie?

W pierwszej kolejności utwórz konto na Amazon. Następnie połącz swój sklep Shoper z marketplace za pomocą systemu Apilo. W panelu sklepu przejdź do zakładki Zwiększaj sprzedaż → Sprzedaż wielokanałowa i w łatwy sposób zintegruj Shoper z Apilo. Możesz też skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza Zamów darmową wycenę. Pomożemy ci na każdym etapie procesu sprzedaży wielokanałowej.

Czy mogę przetestować działanie Apilo na Amazon?

Tak. Apilo zapewnia 30 dni darmowych testów, w czasie których możesz sprawdzić pełne możliwości systemu. Zarówno w okresie próbnym, jak i po jego zakończeniu masz do dyspozycji wsparcie techniczne. Zaloguj się do panelu sklepu, przejdź do zakładki Zwiększaj sprzedaż → Sprzedaż wielokanałowa i połącz się z Apilo.

Co warto sprzedawać na Amazon marketplace?

Na platformie wysoki potencjał sprzedaży mają odzież, buty, elektronika, książki, artykuły dla zwierząt, gry wideo i dziesiątki innych kategorii produktowych.

Ile kosztuje sprzedaż na Amazonie?

Amazon pobiera prowizję od wartości transakcji. Wysokość stawki zależy od kategorii produktu - od 8 do 15 proc.

Jak zwiększyć obsługę klienta na Amazon?

Żeby zarabiać więcej, musisz tworzyć oferty w taki sposób, aby wyświetlały się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To znaczy tytuł i opis produktu powinny zawierać słowa kluczowe odpowiadające na zapytania użytkowników. Cena nie powinna być ani zbyt wysoka, ani zbyt niska w stosunku do ofert konkurencji.

Pozytywnie na wynik sklepu wpłyną także opinie od klientów i  dostępność artykułów. Im mniej towarów masz na stanie, tym twoja pozycja może być niższa. W realizacji większej liczby zamówień sprawdzą się także kampanie Amazon Ads, które poprowadzimy na twoje zlecenie.

Jak sprawdzić sprzedaż na Amazonie?

Kliknięcia w oferty, liczbę transakcji, przychody, wskaźnik konwersji itd. znajdziesz w panelu administracyjnym Shoper. Integracja sklepu z Amazon umożliwia ci szybki dostęp do danych w jednym miejscu i korzystanie z zaawansowanych narzędzi do analizy.

Przetestuj sklep internetowy przez 14 dni za darmo

Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania za darmo i bez zobowiązań.

Wypróbuj za darmo
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.