Podając dane kontaktowe, akceptujesz Regulamin i Politykę Prywatności oraz Ogłoszenie o promocji "Sklep z Szablonem graficznym nawet 50% taniej".
Postaw na najpopularniejszą usługę kredytu ratalnego online w Polsce, z której korzysta już ponad 4 mln kupujących.
Zakładasz konto w Tpay i w panelu sklepu łaczysz swój e-commerce z płatnościami.
Dostajesz materiały edukacyjne oraz przewodnik, który przedstawia integrację krok po kroku.
Obsługa klienta Tpay działa sprawnie i skutecznie. Kontakt odbywa się mailowo i telefonicznie.
Otrzymujesz analizę działania płatności Tpay, by zwiększać efektywność sprzedaży i zadowolenie swoich klientów.
Całym procesem zwrotów InPost Pay zarządzasz z panelu Shoper. To nie tylko wygoda – to bezcenny czas, który inwestujesz w rozwój swojego biznesu. Masz też dokładniejsze statystyki zwrotów. Widzisz, jaką metoda płatności wybrał klient w ramach InPost Pay.
Abonament miesięczny
0 zł
Opłata za przelewy elektroniczne i za pobraniem, karty płatnicze, BLIK
1,58% od kwoty transakcji
Opłata za transakcje PayPal
Rozliczane bezpośrednio z PayPal
Opłata za inne metody płatności
Ustalony % + 0,30 zł
Obsługa zwrotów
0 zł
Wypłata środków na konto krajowe
0 zł – pierwsza wypłata danego dnia
2 zł – każda kolejna wypłata w tym samym dniu
Wypłata środków na konto zagraniczne
40 zł
Sprawdź, jakie to proste.
Dołącz do sklepów, które nie wyobrażają sobie już sprzedawać bez InPost Pay.
System ratalny jest dostępny dla tych, którzy prowadzą własny sklep internetowy, prowadzą biznes na marketplace’ach, a także zajmują się integrowaniem płatności czy dostarczaniem rozwiązań sklepowych.
Koszty sprzedawcy ustalane są indywidualnie i opisane są w umowie o współpracy zawartej z bankiem.
Tak, jest to wymóg prawny. W umowie uregulowane są m.in. zasady rozliczeń pomiędzy bankiem z sprzedawcą.
Korzystaj ze wszystkich funkcji oprogramowania bez zobowiązań.